  • 1. Data: 2003-10-27 12:00:55
    Temat: Oskarżyciel posiłkowy
    Od: "Rafał" <b...@s...pl>

    Witam wszystkich,

    Zwracam sie do Was z prośbą o pomoc, otóz jestem oszkodowanym w sprawie
    przeciwko Pani która strzelała do mojego samochodu i szkodziła go. Odbyły
    sie już 2 rozprawy a 3 zaplanowana jest na grudzień. Pani kłamie jak z nut
    mam parunastu świadków, ale to nie oto chodzi. Otóż w miarę rozwoju sytuacji
    przed sądem stwierdziłem że sam musze się zając przesłuchiwaniem Pani bo sąd
    radzi sobie kiepsko. W 1 zawiadomieniu o rozprawie nie zostałem
    poinformowany o możliwości wystąpienia jako oskrażyciel posiłkowy. Zapytałem
    się sądu czy istnieje taka możliwość teraz, na to sąd odparł że mam
    przynieść to zwiadomienie. Chciałbym już teraz wiedziec czy w tej sytauacji
    na 3 rozprawie moge wystąpić jako oskrażyciel posiłkowy. Sprawa jest
    wykroczeniem, przeglądałem KPK ale tam odpowiedzi nie otrzymałem.

    Pozdrawiam

    Rafal

  • 2. Data: 2003-10-27 19:02:55
    Temat: Re: Oskarżyciel posiłkowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli to wykroczenie, to w pierwszej kolejności przeczytaj kodeks
    postępowania w sprawach o wykroczenia.