  • 1. Data: 2003-10-27 11:32:05
    Temat: szkoła
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Czy dziecko zameldowane w województwie małopolskim może chodzić do szkoły w
    np mazowieckim?

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 2. Data: 2003-10-27 14:18:31
    Temat: Re: szkoła
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czy dziecko zameldowane w województwie małopolskim może chodzić do szkoły
    > np mazowieckim?

    Jaka to szkoła? Podstawowa, gimnazjum, ponadgimnazjalna?

    Michał Łętowski
    Prawo w Oświacie:
    http://ipwo.vulcan.pl/

  • 3. Data: 2003-10-27 14:32:28
    Od: "Roman G." <r...@g...WYTNIJ.pl>

    Vicky <b...@a...pl> napisał(a):

    > Czy dziecko zameldowane w województwie małopolskim może chodzić do szkoły w
    > np mazowieckim?

    Może, bo liczy się miejsce faktycznego zamieszkania dziecka.
    Najważniejsze jest dobro tego dziecka i to, żeby bez przerw pobierało naukę.

  • 4. Data: 2003-10-27 15:07:52
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Michal Letowski" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Jaka to szkoła? Podstawowa, gimnazjum, ponadgimnazjalna?

    Podstawowa

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 5. Data: 2003-10-27 18:58:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z tego co wiem, to nikt tego nie sprawdza. Znany mi jest przypadek dziecka
    ukrainki nielegalnie przebywającej na terenie RP, które chodziło już do
    trzeciej klasy szkoły podstawowej i nikt się nie zainteresował, czy to
    dziecko w ogóle przebywa legalnie w Polsce.