    From: "Bogdan G" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oskarżono mnie o groźby karalne
    Date: Tue, 10 Apr 2007 23:21:57 +0200

    Witam serdecznie.
    Jestem, załamany, wściekły i nie wiem co z tym dalej zrobić.
    Jakiś czas temu miałem kłótnię z sąsiadem, na działce.
    Gość domagał się przeprosin, a kiedy nie doczekał się tych przeprosin, udał
    się na policję i oskarżył mnie o groźby karalne.
    On ma dwoje świadków, którzy oczywiście idą z nim ramię w ramię, wymyślając
    kompletne bzdury i ja mam dwoje świadków, że sytuacja wyglądała zupełnie
    inaczej.
    Sprawa najpierw trafiła na policję, zostali przesłuchani świadkowie, no i
    oczywiście ja też.
    Policja oddała sprawę do umorzenia, ze względu, jak to tłumaczyli, był to
    przypadek incydentalny i nie doszukali się tutaj znamion przestępstwa.
    Oczywiście to uzasadnienie umorzenia jest w wielkim skrócie.
    Sąsiad, człowiek uparty i złośliwy, złożył zażalenie i sprawa wróciła do
    dalszego "wałkowania"
    Oczywiście teraz został mi przedstawiony zarzut, kolejne przesłuchania, mnie
    i świadków, jakieś konfrontacje. Teraz sprawa wraca do prokuratora i ten
    zadecyduje co dalej.
    Najgorsze w tym wszystkim jest to, że na podstawie kłamstw i złośliwości
    innego człowieka zostałem niesłusznie oskarżony o coś czego nie zrobiłem.
    Nie wiem jak mam się bronić i co dalej mam robić, nie jestem jakimś bogatym
    człowiekiem, którego stać na taką "przepychankę" sądową.
    Może ktoś wie jak sprawa dalej będzie się toczyć? Czy prokurator jak już ma
    zebrane wszystkie przesłuchania, oświadczenia itd,itd, to kieruje sprawę do
    sądu?
    Ile czasu jeszcze może potrwać zanim udam się pierwszy raz n spowiedź w
    sądzie?
    Zresztą nawet nie wiem o co konkretnie zapytać, bo nigdy nie byłem w
    podobnej sytuacji.
    Wiem tylko, że jestem tym wszystkim przerażony, że tak łatwo można kogoś
    oskarżyć i niszczyć psychicznie.