  • 1. Data: 2009-08-28 11:28:23
    Temat: Organy ds. Zbierania Haków i Wykańczania w akcji
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    http://www.rp.pl/artykul/2,355068_Kontrola_zabila_fi
    rme.html

    Tym razem dyspozycyjni prokuratorzy i jeszcze bardziej usłużne służby fiskalne
    wykazały rewolucyjną czujność w stosunku do żony jednego z właścicieli Bestcomu,
    któremu firmę już mendy zdążyły wykończyć. Żeby żyło się lepiej.

    mi

  • 2. Data: 2009-08-28 12:36:51
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Aug 28, 12:28 pm, "mi" <m...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > wykazały rewolucyjną czujność w stosunku do żony jednego z właścicieli Bestcomu,
    > któremu firmę już mendy zdążyły wykończyć. Żeby żyło się lepiej.

    Hahahah, nie wiem czy smiac sie, czy plakac. Nie chce sie wracac do
    kraju :)

  • 3. Data: 2009-08-28 13:51:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    mi napisal:
> [...]
    > wykazały rewolucyjną czujność w stosunku do żony jednego z właścicieli Bestcomu,
    > któremu firmę już mendy zdążyły wykończyć. Żeby żyło się lepiej.

    I jak widac z:
    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/be
    stcom;-;bankructwo;przez;prokurature,104,0,203112.ht
    ml
    od dwoch lat nic sie nie zmienilo. Ten system i ludzie tam pracujacy sa do
    zaorania. Ta jaczejka jest raczej niereformowalna.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-08-28 14:00:16
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Hahahah, nie wiem czy smiac sie, czy plakac. Nie chce sie wracac do
    > kraju :)

    Jeśli wziąć pod uwagę, że o wiele większa wolność gospodarcza była na przełomie
    lat 80- i 90-ych po ustawie Wilczka to coraz bardziej utwierdzam się w
    przekonaniu, że degrengolada państwa i wszechwładza urzędów i służb nie jest
    przypadkowa a jest aktualną polityką sił wpływu zaborcy, zwanego Unią
    Europejską, pod przejmującym wpływem jednego z dwóch naszych długowiecznych
    wrogów-sąsiadów. Tylko po to by łatwiej było zwasalizować państwo rozkładające
    się od wewnątrz.

    No ale teraz to nie jest trendy podważać hurra-optymistyczną propagandę
    prounijną, więc:
    Niech żyje Unia. Unia da, Unia pozwoli, Unia zaopiekuje się, Unia za nas
    pomyśli... a jak trzeba to i w mordę przywali.

    mi