  • 1. Data: 2009-08-28 05:10:34
    Temat: wycofanie upoważnienia wpisanegowakt notarialny
    Od: bdronka <"[bok"@torama.pl>

    Witam.

    W jaki sposób można wycofać upoważnienie dane Spółdzielni do (...)
    które jest zapisane w akcie notarialnym przy przeniesieniu mieszkania
    spółdzielczego w odrębną własność?

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-08-28 10:41:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bdronka wrote:
    > Witam.
    >
    > W jaki sposób można wycofać upoważnienie dane Spółdzielni do (...)
    > które jest zapisane w akcie notarialnym przy przeniesieniu mieszkania
    > spółdzielczego w odrębną własność?

    a do czego to upoważnienie było?

  • 3. Data: 2009-08-28 11:07:32
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    witek pisze:

    > a do czego to upoważnienie było?
    Pewnie do zarządu nieruchomością?

    Jeśli mam rację, to proponuję przeczytać art 18 ust 2a w ustawie
    http://www.zarzadca.pl/content/view/12/29/