  • 1. Data: 2009-08-28 10:23:39
    Temat: Sprawa pojednawcza a dowody
    Od: Elgas <nie_m@m_maila.com>

    Mam sprawe pojednawcza o pomowienie. Zalozmy ze nie zgodze sie na
    warunki stawiane przez druga osobe i zechce przeprowadzic dowod prawdy.
    Czy dowody podaje na sprawie pojednawczej czy dopiero na kolejnej ?

  • 2. Data: 2009-08-28 12:13:25
    Temat: Re: Sprawa pojednawcza a dowody
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Elgas napisał(a):

    > Mam sprawe pojednawcza o pomowienie. Zalozmy ze nie zgodze sie na
    > warunki stawiane przez druga osobe i zechce przeprowadzic dowod prawdy.
    > Czy dowody podaje na sprawie pojednawczej czy dopiero na kolejnej ?
    Dopiero na kolejnej.

    --
    Maciek

  • 3. Data: 2009-08-28 16:40:49
    Od: kam <...@...pl>

    Maciek pisze:
    > Dopiero na kolejnej.

    wnioski dowodowe można zgłaszać na posiedzeniu pojednawczym

    KG

  • 4. Data: 2009-08-29 14:49:21
    Od: Elgas <nie_m@m_maila.com>

    kam pisze:

    > wnioski dowodowe można zgłaszać na posiedzeniu pojednawczym
    >
    > KG

    ale trzeba czy mozna na kolejnej sprawie ?