  • Data: 2002-05-24 05:50:21
    Temat: Opublikowanie nazwiska w sieci.
    Od: HARY <H...@a...is.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Właśnie znalazłem pod jednym ze swoich artykułów wysłanych na grupę
    dyskusyjną odpowiedź, podającą moje imię i nazwisko, razem ze złośliwym
    komentarzem. Na grupy pisuję używając pseudonimu, toteż jest jasne, że
    nie życzyłem sobie podawania przez kogokolwiek takiej informacji.

    Tego, kto napisał, nie znam osobiście, ani nie zetknąłem się z nim
    wcześniej w sieci, toteż przypuszczam, że uzyskał te dane albo od
    administratora mojego operatora Internetu (podawałem przecież przy
    zawieraniu umowy), albo od administratora serwera kont darmowych
    (wypełniałem formularz przy zakładaniu konta, a adres zwrotny podaję w
    Reply-To). Szybko uzyskał - w ciągu paru godzin.

    Stąd pytanie: czy mogę domagać się rekompensaty za to i od kogo?

    HARY

    (tym bardziej zdenerwowany, że słownictwo owego
    osobnika-ze-znajomościami jest poniżej poziomu, ktory akceptuję)

    Przy okazji mała prośba do autora http://www.vagla.pl/ - o
    udostępnianie materiałów również w postaci txt - dokumenty .pdf są dla
    mnie niedostępne.