  • Data: 2002-05-24 10:09:20
    Temat: Re: Opublikowanie nazwiska w sieci.
    Od: Brodsky <B...@i...WyskrobTo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HARY nadaje:

    >Tego, kto napisał, nie znam osobiście, ani nie zetknąłem się z nim
    >wcześniej w sieci, toteż przypuszczam, że uzyskał te dane albo od
    >administratora mojego operatora Internetu (podawałem przecież przy
    >zawieraniu umowy), albo od administratora serwera kont darmowych
    >(wypełniałem formularz przy zakładaniu konta, a adres zwrotny podaję w
    >Reply-To). Szybko uzyskał - w ciągu paru godzin.
    >
    >Stąd pytanie: czy mogę domagać się rekompensaty za to i od kogo?

    Sprawa praktycznie bez szans - moja zmajoma miała kiedyś to samo: ktoś
    wraz z jej personaliami rozpowszechniał na niusach tzw. pomówienia. I
    nic - nawet "dojścia" nic nie pomogły...
    Zupełnie inną sprawą jest natomiast umiejętność zachowania anonimowości
    w sieci. Ja twoje dane, Jurku, uzyskałem po półminutowej kwerendzie, i
    to z zupełnie innych źródeł niż domniemywałeś.

    --
    Brodsky