  • Data: 2002-05-25 05:30:00
    Temat: Re: Opublikowanie nazwiska w sieci.
    Od: HARY <H...@a...is.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko <s...@i...pl> wrote:
    > Eh. Pozostaje usiąść i płakać. Wyślij list na adresy abuse@ jego providera,
    > administratora serwera przez który to wysłał itp.
    > Albo po prostu podaj msg-id.

    Nie tyle chodzi o ktosia, co o to, że łatwość uzyskania takich
    informacji po prostu mnie przeraziła - jeśli nie mogę mieć zaufania do
    ISP, że trzyma moje dane dobrze zamknięte - to komu w końcu można
    zaufać?

    Z pozostałych odpowiedzi zdaje się wynikać jednak, że można takie
    informacje uzyskać inną drogą.

    > Guzik prawda. Pod Linuxem można odczytać pdfy.

    Dla mnie, napisałem. Albowiem:
    - niektórzy z nas używają modemów, i ściągnięcie dokumentu idzie w
    minuty, zamiast w sekundy,
    - niektórzy używają terminali tekstowych,
    - niektórzy płacą za impulsy,
    - a w tych pdf-ach i tak pewnie nie ma rysunków, więc nic się nie traci
    na formacie txt.

    Co i tak nie ma znaczenia, ponieważ autorowi strony propozycja się nie
    spodobała.

    HARY