  • Data: 2004-01-16 14:55:03
    Temat: Oprogramowanie w Firmie Jak zabezpieczyć się ....
    Od: "oleander" <o...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przed konsekwencjami instalowanie lewego
    oprogramowania w firmie przez pracowników ???
    W firmie nie ma super tajnych danych, a ja też nie preferuje restrykcyjengo
    modelu używania komputerów przez użytkowników.
    Uważam że Internet i komputer po to jest żeby z niego korzystać, a jak ktoś
    sobie chce pooglądać panienki, a robi co doniego należy jego sprawa
    jest dorosły.
    Niepokoi mnie za to sprawa instalowania sobie softu przez pracowników,
    nie chce wprowadzać kontroli PC-etów.
    Jakie prawne instrumenty można użyć aby każdy pracownik
    był odpowiedzialny za to co robi ze swoją maszyną czy wystarczy
    zawrzeć to w regulaminie(pracy a może oddzielnym korzystania z komputera),
    a może w umowie o prace czy odzielnej umowie korzystania z komputera
    lub jakimś oświadczeniu składanym przez pracownika.

    Niezależy mi już na tym że mi potencjalnie skonfiskują maszyny "użyte do
    popełnienia
    przestępstwa" jako dowód w sprawie ale na tym aby dalsza procedura prawna
    była skierowana na pracownika a nie firmę.

    Pozdrawiam
    Aleksander