  • 11. Data: 2007-01-12 01:17:30
    Temat: Re: Oprogramowanie OEM
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Czyli kupując piraty na giełdzie ten art. też nie będzie miał
    > zastosowania? W końcu to jest *za zgodą sprzedającego*. Zakładam, że ma
    > on prawo do dysponowania nośnikiem, na którym jest egzemplarz programu.

    Ten konkretnie nie, ale masz jeszcze ustawę o prawie autorskim i prawach
    pokrewnych i jej Art. 118.

  • 12. Data: 2007-01-12 09:11:11
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ten konkretnie nie, ale masz jeszcze ustawę o prawie autorskim i prawach
    > pokrewnych i jej Art. 118.

    To jak wyjaśnisz np. to:
    http://images4.fotosik.pl/44/43080e83ef84afebmed.jpg
    ? Abstrahując od GPL
    oczywiście. Chociaż pewnie na głupotę prokuratora zwalisz.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 13. Data: 2007-01-12 10:49:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak wrote:

    > To jak wyjaśnisz np. to:
    > http://images4.fotosik.pl/44/43080e83ef84afebmed.jpg
    ? Abstrahując od GPL
    > oczywiście. Chociaż pewnie na głupotę prokuratora zwalisz.

    Delikatnie mówiąc - imbecylowi, który stworzył to "dzieło" nie zaufałbym
    nawet w tak prostej kwestii, jak interpretacja znaków ograniczenia
    prędkości ;->

  • 14. Data: 2007-01-12 12:17:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Andrzej Lawa napisał(a) :

    ? Abstrahując od GPL

    > Delikatnie mówiąc - imbecylowi, który stworzył to "dzieło" nie zaufałbym
    > nawet w tak prostej kwestii, jak interpretacja znaków ograniczenia
    > prędkości ;->

    Gdyby o tym opowiadał. Bo mogłoby się okazać, że nie ograniczenie
    50km/h, tylko do szpitala 50m :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!