  • 1. Data: 2006-12-14 07:12:58
    Temat: Na poprawe humoru :)
    Od: "Wojtek" <a...@a...lo>

    Karol i Hela spędzają powtórny miodowy miesiąc, na uczczenie 40-tej
    rocznicy ślubu. Lecą sobie do Australii. Nagle głos pilota : - Drodzy
    pasażerowie, silniki odmówiły posłuszeństwa. Możemy lądować awaryjnie na
    wyspie przed nami, ale prawdopodobieństwo że ktoś nas odnajdzie jest
    równe zeru. Dziękujemy za wyrozumiałość. Marian drapie sie w głowę i mówi
    do Heli: - Kochanie opłaciłaś rachunki za mieszkanie? - Tak najmilszy,
    uregulowałam tuz przed wyjazdem. - A za telefony ? - Też zapłaciłam
    najdroższy. Karol myśli, myśli, myśli... - A ZUSy nasze popłaciłaś ? - O
    Boże, kochanie na śmierć zapomniałam! Och dowalą nam karę! Karol całuję
    ja tak jak nie całował od lat 30tu, śmieje się, wrzeszczy jak wariat: -
    Przeżyjemy!!! Znajdą nas!!! Te skur***** znajdą nas, nawet na końcu
    świata !!!!