  • 11. Data: 2012-02-10 14:04:58
    Temat: Re: Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/10/2012 12:41 AM, Liwiusz wrote:

    > art. 466
    > Z pokwitowania zapłaty dłużnej sumy wynika domniemanie zapłaty
    > należności ubocznych. Z pokwitowania świadczenia okresowego wynika
    > domniemanie, że spełnione zostały również świadczenia okresowe wymagalne
    > wcześniej.
    >
    > Jednak nie oczekujesz chyba, że mając do zapłaty kilka faktur, wystarczy
    > zapłacić ostatnią :)

    Ale na nastepnej powinno byc potwierdzenie wpłaty poprzedniej.

  • 12. Data: 2012-02-10 17:11:14
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej S" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rozliczałem się na podstawie karty podatkowej i nie odliczałem telefonu
    > tylko składkę zdrowotną więc US nic do tego.
    >
    > Dokumenty z ZUS i US trzymam dalej ale faktury od dostawców i usługodawców
    > zniszczyłem.

    A dlaczego je zniszczyłeś. To taki wielki problem schować?

    Przemek

  • 13. Data: 2012-02-10 19:48:40
    Od: Andrzej S <a...@g...pl>

    > A dlaczego je zniszczyłeś. To taki wielki problem schować?
    >
    > Przemek

    Trzymałem przez 18 miesięcy. Stwierdziłem, że już nie są potrzebne bo
    umowa się skończyła, a numer został przeniesiony do innej firmy.

  • 14. Data: 2012-02-10 19:52:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/10/2012 1:48 PM, Andrzej S wrote:

    > Trzymałem przez 18 miesięcy. Stwierdziłem, że już nie są potrzebne bo
    > umowa się skończyła, a numer został przeniesiony do innej firmy.

    Wniosek:
    przy rozwiazaniu umowy pilnowac, zeby byl dopisek, ze nie ma zadnych
    zaleglosci