  • 1. Data: 2012-02-09 10:59:54
    Temat: Wypłata urlopowa
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Witam,
    Czy aby dostać kase urlopową wystarczy wziąść 14 dni uropu jednym ciągiem
    czy są jakieś dodatkowe warunki typu dopisek na karcie urlopowej o wypłate
    urlopową ?
    Pytam bo kierownik puścił mi kartę na 14 dni zaocznie i jestem na urlopie
    ale nie wiem czy dopisał tam "wypłata urlopowa" choć prosiłem go o to. Czy
    trzeba to jakoś dodatkowo zgłaszać w kadrach ?

  • 2. Data: 2012-02-09 11:23:30
    Temat: Re: Wypłata urlopowa
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-09 10:59:54 +0000, "Mariusz" <l...@w...pl> said:

    > Witam,
    > Czy aby dostać kase urlopową wystarczy wziąść

    Nie da się wziąść.
    ;>

    > 14 dni uropu jednym ciągiem
    > czy są jakieś dodatkowe warunki typu dopisek na karcie urlopowej o wypłate
    > urlopową ?

    Trzeba przeczytać regulamin danego zakładu pracy.
    Bo tam to zapisali - co, kiedy i jak.

    > ale nie wiem czy dopisał tam "wypłata urlopowa"

    My też nie.
    Może zadzwoń do rachuby?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-02-09 11:42:40
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    > Nie da się wziąść.
    > Trzeba przeczytać regulamin danego zakładu pracy.
    W moim zakładzie zawsze wypłacali i wystarczyła karta urlopowa z dopiskiem
    "wypłata urlopowa" ale nie jestem pewien czy ten dopisek to warunek
    konieczny do wypłaty tego świadczenia ? 14 dni jest spełnione...
    (...) czekam na kase a zimno i trza sie napić by się grzać :) (...)

  • 4. Data: 2012-02-09 13:13:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-09 11:42:40 +0000, "Mariusz" <l...@w...pl> said:

    > W moim zakładzie zawsze wypłacali
    > i wystarczyła karta urlopowa z dopiskiem
    > "wypłata urlopowa" ale nie jestem pewien czy ten dopisek to warunek
    > konieczny do wypłaty tego świadczenia ?

    Dlatego trzeba przeczytać regulamin wypłacania świadczeń socjalnych w
    danym zakładzie pracy.

    > (...) czekam na kase a zimno i trza sie napić by się grzać :) (...)

    O tym trzeba było myśleć jesienią!
    Ja wtedy kończyłem etykietować nalewki.
    ;-)

    --