  • Data: 2012-02-09 20:57:30
    Temat: Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty
    Od: Andrzej S <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam problem z byłym operatorem sieci komórkowej.
    Do maja 2010 roku prowadziłem jednoosobową działalność gospodarczą i
    miałem telefon na abonament. Umowa skończyła się w kwietniu 2010 roku i
    numer przeniosłem do innej sieci ale na kartę. Oczywiście nie było
    żadnych problemów z przeniesieniem.
    Faktury płaciłem na bieżąco bo nie mogłem sobie pozwolić na wyłączenie
    telefonu z powodu niezapłacenia rachunku.
    Dzisiaj otrzymałem wezwanie do zapłaty za dwa miesiące (wrzesień 2009 i
    styczeń 2010).
    Jestem pewien, że nie miałem żadnych zaległości ale niestety dowody
    wpłaty zostały spalone pół roku temu. Płaciłem w kasie w salonie a nie z
    konta w banku.
    Chciałbym to jakoś kulturalnie załatwić z operatorem ale nie potrafię
    teraz udowodnić, że zapłaciłem. Poza tym gdybym miał zaległości nie
    mógłbym przenieść numeru.
    Czy jest jakaś szansa na załatwienie takiej sprawy czy będę musiał
    zapłacić ponownie? Nie jest to mała kwota (190zł+121zł).
    Dziękuję