-
11. Data: 2005-03-08 08:51:27
Temat: Re: Operator kablowy łamie umowę
Od: Herbi <x...@a...pl>
Dnia 7 mar o godzinie 16:18, na pl.soc.prawo, nome napisał(a):
> ja sie tylko zastanawiam skąd tacy ludzie sie biorą. chyba z warszawy albo
> innego zakompleksionego miejsca w tym kraju.
No właśnie, skąd się wziąłeś - widząc tego typu posty - jestem za aborcją
nawet kilka pokoleń wstecz /w danym przypadku/ !!!
Operator, daje ci możliwość rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów.
Podatek został wprowadzony przez zmianę ustawy i operator nie ma nic do
gadania.
A ty chcesz jeszcze zarabiać na tym że .... no właśnie jaki masz argument
by żądać jakiegokolwiek roszczenia od operatora??
Jedyny to nachalna chęć twojego wzbogacenia się - ale na szczęście nie masz
najmniejszych szans na to w tym konkretnym przypadku.
--
Herbi
08-03-2005 09:51:17
-
12. Data: 2005-03-08 17:46:58
Temat: Re: Operator kablowy łamie umowę
Od: Marek <v...@p...onet.pl>
Herbi napisał(a):
> Operator, daje ci możliwość rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów.
> Podatek został wprowadzony przez zmianę ustawy i operator nie ma nic do
> gadania.
> A ty chcesz jeszcze zarabiać na tym że .... no właśnie jaki masz argument
> by żądać jakiegokolwiek roszczenia od operatora??
>
> Jedyny to nachalna chęć twojego wzbogacenia się - ale na szczęście nie masz
> najmniejszych szans na to w tym konkretnym przypadku.
>
A jak myślisz co by się stało gdybym to ja łamał w jakikolwiek sposób
umowę. Najprawdopodobniej albo chcieliby rozwiązać umowę, albo ciągali
by mnie po sądach. Jeżeli w umowie wyraźnie piszą że płacę 79,99 brutto
przez 12 miesięcy od podpisania umowy to tego właśnie oczekuję i na to
się zgadzałem zwłaszcza że było już w tym okresie wiadomo że sejm
wprowadzi 22% Vat. Wiedzieli o tym a mimo wszystko tak skonstruowali
umowę niech więc teraz poniosą konsekwencje tego czynu. Zresztą
konsultant przyznał że w kolejnej promocji nie zrobili już tego "błędu".
Czy to, że jestem szarym Kowalskim od razu musi oznaczać że mam poddać
się większej firmie? Ty masz i-net (jak widzę po nagłówkach) od TP, też
miałem przez ponad 3 lata i nigdy takich problemów nie było, umowy były
zawsze przestrzegane i napisane w taki sposób że nie było wątpliwości co
do ich treści - zawsze na korzyść TP :). A jak jest w MM? Rachunki
przychodzące z kilku miesięcznym opóźnieniem albo wcale, faktury
wystawiane dopiero od tego roku - data wystawienia pierwszy styczeń
dociera 19 lutego razem z rachunkiem który trzeba opłacić do 10-tego,
grupa dyskusyjna do której dostęp jest tylko z modemu kablówki aby brudy
nie wychodziły na zewnątrz, żadnej dbałości o jakość łącz - dawanie
większej szybkości równa się spadek u pozostałych abonentów przy pingach
nawet w okolicach kilku tysięcy, straty pakietów na poziomie 20% to
norma, BOK w którym nigdy Ci nie pomogą (ostatnio słyszałem jak facet
skarżył się na słaby sygnał, co mu odpowiedziała pracownica - "może
głowica w telewizorze się przestawiła" :) - koniec gadki) - a to
wszystko firma która zamierza wejść na giełdę. Dlatego właśnie uważam że
nic wielkiego się nie stanie jeżeli będą musieli zapłacić karę mnie czy
innym klientom - może w ten sposób nauczą się szanować tegoż klienta.
PS. To że zrobiłem błąd ortograficzny na początku (zresztą bezmyślnie
wpisałem z rozpędu) nie daje Ci prawa obrażania mnie.
-
13. Data: 2005-03-09 07:46:52
Temat: Re: Operator kablowy łamie umow
Od: "Koola" <n...@m...pl>
> A jak myślisz co by się stało gdybym to ja łamał w jakikolwiek sposób
> umowę. Najprawdopodobniej albo chcieliby rozwiązać umowę, albo ciągali
> by mnie po sądach. Jeżeli w umowie wyraźnie piszą że płacę 79,99 brutto
> przez 12 miesięcy od podpisania umowy to tego właśnie oczekuję i na to
> się zgadzałem zwłaszcza że było już w tym okresie wiadomo że sejm
> wprowadzi 22% Vat. Wiedzieli o tym a mimo wszystko tak skonstruowali
> umowę niech więc teraz poniosą konsekwencje tego czynu. Zresztą
> konsultant przyznał że w kolejnej promocji nie zrobili już tego "błędu".
> Czy to, że jestem szarym Kowalskim od razu musi oznaczać że mam poddać
> się większej firmie? Ty masz i-net (jak widzę po nagłówkach) od TP, też
> miałem przez ponad 3 lata i nigdy takich problemów nie było, umowy były
> zawsze przestrzegane i napisane w taki sposób że nie było wątpliwości co
> do ich treści - zawsze na korzyść TP :). A jak jest w MM? Rachunki
> przychodzące z kilku miesięcznym opóźnieniem albo wcale, faktury
> wystawiane dopiero od tego roku - data wystawienia pierwszy styczeń
> dociera 19 lutego razem z rachunkiem który trzeba opłacić do 10-tego,
> grupa dyskusyjna do której dostęp jest tylko z modemu kablówki aby brudy
> nie wychodziły na zewnątrz, żadnej dbałości o jakość łącz - dawanie
> większej szybkości równa się spadek u pozostałych abonentów przy pingach
> nawet w okolicach kilku tysięcy, straty pakietów na poziomie 20% to
> norma, BOK w którym nigdy Ci nie pomogą (ostatnio słyszałem jak facet
> skarżył się na słaby sygnał, co mu odpowiedziała pracownica - "może
> głowica w telewizorze się przestawiła" :) - koniec gadki) - a to
> wszystko firma która zamierza wejść na giełdę. Dlatego właśnie uważam że
> nic wielkiego się nie stanie jeżeli będą musieli zapłacić karę mnie czy
> innym klientom - może w ten sposób nauczą się szanować tegoż klienta.
Popelnili blad gwarantujac oplate brutto na stalym poziomie ale teraz w
zwiazku ze zmianami ponosza tego konsekwencje i mozesz rozwiazac umowe bez
dodatkowych kar umownych -czego Ty jeszcze od nich chcesz? Maja Ci placic za
to ze laskawie bedziesz korzystal z ich lacza?
Wymieniasz cala liste "zarzutów" pod ich katem wiec rozwiaz umowe i podlacz
sie przez TPsa skoro sa tacy supermegahiper profesjonalni -bedziesz mial
jeden problem mniej.
pozdr.
-
14. Data: 2005-03-09 08:23:26
Temat: Re: Operator kablowy łamie umowę
Od: Herbi <x...@a...pl>
Dnia 8 mar o godzinie 18:46, na pl.soc.prawo, Marek napisał(a):
>> Operator, daje ci możliwość rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów.
>> Podatek został wprowadzony przez zmianę ustawy i operator nie ma nic do
>> gadania.
> A jak myślisz co by się stało gdybym to ja łamał w jakikolwiek sposób
> umowę. Najprawdopodobniej albo chcieliby rozwiązać umowę, albo ciągali
> by mnie po sądach. Jeżeli w umowie wyraźnie piszą że płacę 79,99 brutto
> przez 12 miesięcy od podpisania umowy to tego właśnie oczekuję i na to
> się zgadzałem zwłaszcza że było już w tym okresie wiadomo że sejm
> wprowadzi 22% Vat.
Gdybyś to Ty nie wywiązał się z umowy, operator wypowiedziałby Ci umowę. W
zależności od klauzuli w niej zawartych, możliwe że musiałbyś pokryć jakieś
należności z tytułu wypowiedzenia umowy - ale to zależy czy one by były w
umowie.
To że w sejmie cos plotą nie oznacza że to jest obowiązujące. Procedura
wprowadzenia ustawy w życie - ma ściśle określone procedury i terminy zanim
stanie się obowiązującą.
Vide - zmiana systemu ubezpieczeń społecznych ..... od dwóch lat trwają
'prace', jest drugi projekt ustawy .... a ZUS nie zmienia stawek ani metod
opłacania składek - bo po prastu to jest jeszcze *nieobowiązujące*
> Wiedzieli o tym a mimo wszystko tak skonstruowali umowę niech więc teraz
> poniosą konsekwencje tego czynu.
Mogą ponieść - wypowiedz im umowę, pozbędą się klienta.
> Zresztą konsultant przyznał że w kolejnej promocji nie zrobili już tego "błędu".
Ludzką rzeczą jest popełniać błędy, nie popełnia błędów tylko ten który nic
nie robi ;)
> Czy to, że jestem szarym Kowalskim od razu musi oznaczać że mam poddać
> się większej firmie?
Oczywiście że nie!
Ja osobiście jest regorystyczny w stosunku co do siebie, ale tego samego
żądam od osób, firm z którymi mam do czynienia - np. telekomunikacja -
żądam od nich by NEO za które płacę dosyć drogie rachunki działało mi na
poziomie za który płacę.
> Ty masz i-net (jak widzę po nagłówkach) od TP, też
> miałem przez ponad 3 lata i nigdy takich problemów nie było, umowy były
> zawsze przestrzegane i napisane w taki sposób że nie było wątpliwości co
> do ich treści - zawsze na korzyść TP :). A jak jest w MM? Rachunki
> przychodzące z kilku miesięcznym opóźnieniem albo wcale, faktury
> wystawiane dopiero od tego roku - data wystawienia pierwszy styczeń
> dociera 19 lutego razem z rachunkiem który trzeba opłacić do 10-tego,
> grupa dyskusyjna do której dostęp jest tylko z modemu kablówki aby brudy
> nie wychodziły na zewnątrz, żadnej dbałości o jakość łącz - dawanie
> większej szybkości równa się spadek u pozostałych abonentów przy pingach
> nawet w okolicach kilku tysięcy, straty pakietów na poziomie 20% to
> norma, BOK w którym nigdy Ci nie pomogą (ostatnio słyszałem jak facet
> skarżył się na słaby sygnał, co mu odpowiedziała pracownica - "może
> głowica w telewizorze się przestawiła" :) - koniec gadki) - a to
> wszystko firma która zamierza wejść na giełdę.
Składać reklamację - robiłeś to? Czy dopiero teraz masz żale?
> Dlatego właśnie uważam że nic wielkiego się nie stanie jeżeli będą musieli
> zapłacić karę mnie czy innym klientom - może w ten sposób nauczą się szanować tegoż
klienta.
Szanowanie to jedno, a domaganie się kary za wprowadzony podatek VAT przez
rząd, od operatora - to drugie.
> PS. To że zrobiłem błąd ortograficzny na początku (zresztą bezmyślnie
> wpisałem z rozpędu) nie daje Ci prawa obrażania mnie.
Jaki błąd ortograficzny?
--
Herbi
09-03-2005 09:23:24
-
15. Data: 2005-03-09 14:56:48
Temat: Re: Operator kablowy łamie umow
Od: "Marek" <v...@p...onet.pl>
Koola napisał(a):
> Popelnili blad gwarantujac oplate brutto na stalym poziomie ale teraz w
> zwiazku ze zmianami ponosza tego konsekwencje i mozesz rozwiazac umowe bez
> dodatkowych kar umownych -czego Ty jeszcze od nich chcesz? Maja Ci
> placic za to ze laskawie bedziesz korzystal z ich lacza?
A właśnie jakie ponoszą konsekwencje? Żadnych oprócz tego, że stracą klienta
i część opłat abonamentowych. A co jeżeli ja nie chcę rozwiązywać umowy?
Takiej opcji nie przewidują chociaż według zdrowego rozsądku jeżeli
zagwarantowali cenę brutto na pewnym określonym poziomie to różnice
wynikające z wprowadzenia podatku VAT powinni przyjąć na siebie. Niezależnie
od tego czy wypowiem im umowę czy zgodzę się płacić dalej niezgodnie z
zawartą umową to ja tracę.
> Wymieniasz cala liste "zarzutów" pod ich katem wiec rozwiaz umowe i
> podlacz sie przez TPsa skoro sa tacy supermegahiper profesjonalni
> -bedziesz mial jeden problem mniej.
Wiesz dlaczego zrezygnowałem z TP? Bo _wiedziałem_ że będzie 22% VAT co
równałoby się płaceniu znowu ponad 170 zł. To był jedyny powód. Unia nie
pozostawiła Polsce w zasadzie żadnego wyboru i można było przewidzieć na 90%
że podatek ten zostanie wprowadzony.
--
Pozdrawiam
-
16. Data: 2005-03-09 15:31:46
Temat: Re: Operator kablowy łamie umow
Od: "Marek" <v...@p...onet.pl>
Jeszcze dodam że w kolejnej promocji zrobili zastrzeżenie:
Par.2 Pkt.7
Operator zastrzega sobie prawo do podwyższenia cen podanych w Par.2
Pkt.1 w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT. W takim przypadku
Uczestnik ma prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej zgodnie z
Regulaminem bez ponoszenia konsekwencji (kary za zerwanie umowy).
To jest to, co konsultant nazwał naprawą "błędu". Ja nie całe szczęście nie
mam takiego zastrzeżenia. Część osób skontaktowała się takze z rzecznikiem
konsumentów który stwierdził że nie ma takiej możliwości aby abonent płacił
cenę z doliczonym Vatem i że firma w tym wypadku nie ma prawa zmieniać
ceny. Pewnie zrobi się z tego jeszcze głośna afera.
A jaka jest pierwsza reakcja BOKów? To Pan zrywa umowę w związku z czym
będzie trzeba zapłacić karę. - Chcę rozmawiać z dyrektorem. - Dyrektora
dzisiaj nie ma (na drzwiach wisi informacja że dyrektor spotyka się z
klientami właśnie tego dnia). Przypadek?
--
Pozdrawiam
-
17. Data: 2005-03-10 06:46:09
Temat: Re: Operator kablowy łamie umow
Od: "Koola" <n...@m...pl>
> A właśnie jakie ponoszą konsekwencje? Żadnych oprócz tego, że stracą
klienta
> i część opłat abonamentowych.
"Zadnych... oprocz..." -czy to ma sens?
"stracą klienta i część opłat abonamentowych" -i to sa te
konsekwencje -jezeli wiecej osob rozwiaze umowy to te konsekwencje moga byc
dosyc dotkliwe dla firmy, ktora miala zalozone roczne wplywy z abonamentu na
wczesniej wyliczonym poziomie.
> A co jeżeli ja nie chcę rozwiązywać umowy?
To nie rozwiazuj -przeciez nikt Ci nie kazal zrywac umowy.
> Takiej opcji nie przewidują chociaż według zdrowego rozsądku jeżeli
> zagwarantowali cenę brutto na pewnym określonym poziomie to różnice
> wynikające z wprowadzenia podatku VAT powinni przyjąć na siebie.
"według zdrowego rozsądku" -to raczej nie jest zdroworozsadkowe -to nie oni
podniesli cene (bo np. uznali ze prezes musi miec nowe auto i zakupia go ze
zwiekszonych wplywow z abonamentu).
> Niezależnie
> od tego czy wypowiem im umowę czy zgodzę się płacić dalej niezgodnie z
> zawartą umową to ja tracę.
A przepraszam co tracisz jezeli rozwiazesz umowe?
> Wiesz dlaczego zrezygnowałem z TP? Bo _wiedziałem_ że będzie 22% VAT co
> równałoby się płaceniu znowu ponad 170 zł. To był jedyny powód. Unia nie
> pozostawiła Polsce w zasadzie żadnego wyboru i można było przewidzieć na
90%
> że podatek ten zostanie wprowadzony.
Mozna bylo przewidziec ale jednak Ty nie przewidziales -a moze liczyles na
to ze nowy operator z dobrego serca bedzie dokladal do interesu tylko
dlatego zebys Ty mial Internet.
pozdr.
-
18. Data: 2005-03-10 06:51:55
Temat: Re: Operator kablowy łamie umow
Od: "Koola" <n...@m...pl>
> Pewnie zrobi się z tego jeszcze głośna afera.
Pewnie tak -to bedzie "MultimediaPolskaGate" -nie zapomniejcie powolac
Specjalnej Osiedlowej Komisji Sledczej do tropienia wstretnych aferzystow z
MM, ktorzy grozac Wam bronia kazali uiszczac miesieczne oplaty abonamentowe
powiekszone o 22% stawke VAT.