    From: Marek <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Operator kablowy łamie umowę
    Date: Tue, 08 Mar 2005 18:46:58 +0100
    Sender: v...@p...onet.pl@host-217-172-254-76.lodz.mm.pl

    Herbi napisał(a):
    > Operator, daje ci możliwość rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów.
    > Podatek został wprowadzony przez zmianę ustawy i operator nie ma nic do
    > gadania.
    > A ty chcesz jeszcze zarabiać na tym że .... no właśnie jaki masz argument
    > by żądać jakiegokolwiek roszczenia od operatora??
    >
    > Jedyny to nachalna chęć twojego wzbogacenia się - ale na szczęście nie masz
    > najmniejszych szans na to w tym konkretnym przypadku.

    A jak myślisz co by się stało gdybym to ja łamał w jakikolwiek sposób
    umowę. Najprawdopodobniej albo chcieliby rozwiązać umowę, albo ciągali
    by mnie po sądach. Jeżeli w umowie wyraźnie piszą że płacę 79,99 brutto
    przez 12 miesięcy od podpisania umowy to tego właśnie oczekuję i na to
    się zgadzałem zwłaszcza że było już w tym okresie wiadomo że sejm
    wprowadzi 22% Vat. Wiedzieli o tym a mimo wszystko tak skonstruowali
    umowę niech więc teraz poniosą konsekwencje tego czynu. Zresztą
    konsultant przyznał że w kolejnej promocji nie zrobili już tego "błędu".
    Czy to, że jestem szarym Kowalskim od razu musi oznaczać że mam poddać
    się większej firmie? Ty masz i-net (jak widzę po nagłówkach) od TP, też
    miałem przez ponad 3 lata i nigdy takich problemów nie było, umowy były
    zawsze przestrzegane i napisane w taki sposób że nie było wątpliwości co
    do ich treści - zawsze na korzyść TP :). A jak jest w MM? Rachunki
    przychodzące z kilku miesięcznym opóźnieniem albo wcale, faktury
    wystawiane dopiero od tego roku - data wystawienia pierwszy styczeń
    dociera 19 lutego razem z rachunkiem który trzeba opłacić do 10-tego,
    grupa dyskusyjna do której dostęp jest tylko z modemu kablówki aby brudy
    nie wychodziły na zewnątrz, żadnej dbałości o jakość łącz - dawanie
    większej szybkości równa się spadek u pozostałych abonentów przy pingach
    nawet w okolicach kilku tysięcy, straty pakietów na poziomie 20% to
    norma, BOK w którym nigdy Ci nie pomogą (ostatnio słyszałem jak facet
    skarżył się na słaby sygnał, co mu odpowiedziała pracownica - "może
    głowica w telewizorze się przestawiła" :) - koniec gadki) - a to
    wszystko firma która zamierza wejść na giełdę. Dlatego właśnie uważam że
    nic wielkiego się nie stanie jeżeli będą musieli zapłacić karę mnie czy
    innym klientom - może w ten sposób nauczą się szanować tegoż klienta.

    PS. To że zrobiłem błąd ortograficzny na początku (zresztą bezmyślnie
    wpisałem z rozpędu) nie daje Ci prawa obrażania mnie.