    From: "Koola" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Operator kablowy łamie umow
    Date: Thu, 10 Mar 2005 07:46:09 +0100

    > A właśnie jakie ponoszą konsekwencje? Żadnych oprócz tego, że stracą
    klienta
    > i część opłat abonamentowych.

    "Zadnych... oprocz..." -czy to ma sens?
    "stracą klienta i część opłat abonamentowych" -i to sa te
    konsekwencje -jezeli wiecej osob rozwiaze umowy to te konsekwencje moga byc
    dosyc dotkliwe dla firmy, ktora miala zalozone roczne wplywy z abonamentu na
    wczesniej wyliczonym poziomie.

    > A co jeżeli ja nie chcę rozwiązywać umowy?

    To nie rozwiazuj -przeciez nikt Ci nie kazal zrywac umowy.

    > Takiej opcji nie przewidują chociaż według zdrowego rozsądku jeżeli
    > zagwarantowali cenę brutto na pewnym określonym poziomie to różnice
    > wynikające z wprowadzenia podatku VAT powinni przyjąć na siebie.

    "według zdrowego rozsądku" -to raczej nie jest zdroworozsadkowe -to nie oni
    podniesli cene (bo np. uznali ze prezes musi miec nowe auto i zakupia go ze
    zwiekszonych wplywow z abonamentu).

    > Niezależnie
    > od tego czy wypowiem im umowę czy zgodzę się płacić dalej niezgodnie z
    > zawartą umową to ja tracę.

    A przepraszam co tracisz jezeli rozwiazesz umowe?

    > Wiesz dlaczego zrezygnowałem z TP? Bo _wiedziałem_ że będzie 22% VAT co
    > równałoby się płaceniu znowu ponad 170 zł. To był jedyny powód. Unia nie
    > pozostawiła Polsce w zasadzie żadnego wyboru i można było przewidzieć na
    90%
    > że podatek ten zostanie wprowadzony.

    Mozna bylo przewidziec ale jednak Ty nie przewidziales -a moze liczyles na
    to ze nowy operator z dobrego serca bedzie dokladal do interesu tylko
    dlatego zebys Ty mial Internet.

    pozdr.