    Date: Sat, 25 Sep 2010 21:24:30 +0200
    From: Dominika <b...@b...brak>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odwieczny problem z parkującym sąsiadem

    Lata mijają a ja wciąż wracając z pracy samochodem dodatkowo się
    niepotrzebnie denerwuję. Mieszkam w obszarze zabudowanym, droga
    osiedlowa o szerokości 6m. Aktualnie wyremontowana z kostek brukowych i
    wyznaczonym innym kolorze przejściem dla pieszych po obu stronach.
    Problem jest taki że sąsiad non stop parkuje przy swojej posesji
    naprzeciwko wjazdu do mego garażu. Miesięczne prośby oraz straszenie
    policją nic nie pomaga. Jak parkował tak dalej parkuje. Żeby było
    śmieszniej sam sąsiad gdy raz w roku od święta wjeżdża do swojej posesji
    to ma problem pomimo całej szerokości drogi i nieraz uda mu się wjechać
    dopiero za trzecim razem. Kiedy ja mu powiem że utrudnia mi wjazd tym
    samym mogę porysować jego i swój samochód bezczelnie mi odpowiada bym
    poszła jeszcze raz na prawo jazdy skoro mam problemy z wjazdem. Ot cała
    sprawa. Co możecie mi doradzić. Dzwonienie na policje załatwi sprawę?