eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie za niewykonanie usług telekomunikacyjnychOdszkodowanie za niewykonanie usług telekomunikacyjnych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "spider" <s...@l...warszawa.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odszkodowanie za niewykonanie usług telekomunikacyjnych
    Date: Mon, 23 Dec 2002 01:24:29 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <au5npq$8jq$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb98.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1040605818 8826 80.50.33.98 (23 Dec 2002 01:10:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Dec 2002 01:10:18 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:119923
    [ ukryj nagłówki ]

    W zwiazku z licznymi problemami, jakich przysparza mi operator mojego lacza
    internetowego, postanowilem odpowiedziec mu w podobny sposob.
    Obecnie moje lacze kilka razy w miesiacu jest wylaczane z powodow "awarii",
    "konserwacji" czy "chwilowej przerwy w swiadczeniu uslugi". Zazwyczaj sa to
    przerwy kilku-kilkunastogodzinne. Uslugodawca zastrzegl sobie jednak, ze
    reklamacje uwzgledniane beda w kosztach abonamentu jedynie w przypadku, gdy
    awaria jednorazowo przekroczy 12 godzin. Postanowilem byc dla niego tak samo
    przyjazny, jak on dla mnie.
    W lipcu mialem najbardziej, jak dotad, nieprzyjemna przygode w tym temacie.
    Postanowilem zmienic rodzaj lacza. Zlozylem wniosek, umowilem sie na wizyte
    19 lipca w godzinach 14.00-16.00. Monterzy faktycznie przyjechali, jednak
    byli o 13.50, a ja do domu wrocilem dopiero o 14.10. Nie udalo sie spotkac,
    robota monterow (polegajaca na zmianie modemu, zajecie na 5 minut) nie
    doszla do skutku. Jednak zmieniono opcje mojego lacza, co przy starym
    modemie spowodowalo u mnie brak dostepu do internetu. Kiedy dodzwonilem sie
    do operatora, uslyszalem, ze niestety poki co nie mozna przywrocic stanu
    poprzedniego, a monterzy ze wzgledu na duze obciazenie pojawia sie dopiero
    za dwa tygodnie, co jest standardowym okresem powtorzenia wizyty. Po dwoch
    tygodniach nikt sie nie pojawil. W koncu rozpoczely sie moje wali z
    usugodawca. Efekt byl taki, ze dopiero po dojsciu do jednego z dyrektorow
    udalo sie zmobilizowac dzial monterow, aby ktos pojawil sie u mnie w domu,
    wymienil mi modem i przywrocil mozliwosc korzystania z internetu. Byl to 24
    dzien sierpnia, co oznacza, ze przez 5 tygodni pozbawiony bylem mozliwosci
    korzystania z internetu w domu, co narazilo mnie na spore niedogodnosci i
    koszty (wykorzystuje lacze do pracy zawodowej).
    Czy w zwiazku z art. 73 ust. 1 ustawy "Prawo telekomunikacyjne" z dn.
    21.07.2000 roku moge zadac od uslugodawcy 36/30 sredniej miesiecznej oplaty
    abonamentowej odszkodowania za ten okres?
    Dodam, ze do tej pory trwa rozpatrywanie mojej reklamacji zwiazanej ze
    zwrotem oplaty jaka pobrano ode mnie, jak na normalnych zasadach korzystania
    z lacza, za wyzej wymieniony okres, kiedy lacze bylo nieczynne.

    Podrawiam
    spider

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1