eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie od pracodawcy, bo nie płacił składek na Ubezpieczenie Grupowe › Odszkodowanie od pracodawcy, bo nie płacił składek na Ubezpieczenie Grupowe
    From: "...@w...l" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odszkodowanie od pracodawcy, bo nie płacił składek na Ubezpieczenie
    Grupowe
    Date: Thu, 21 Aug 2003 09:44:04 +0200

    Mój pracodawca potrącał składki na ubezpieczenie grupowe i nie przekazywał
    ich ubezpieczycielowi, skutkiem było oczywiście rozwiązanie umowy
    ubezpieczenia. O dziwo pracodawca nadal potrącał składki z mojego
    ubezpieczenia jeszcze przez ponad pół roku twierdząc, że ubezpieczenie jest
    nadal ważne. Pech chciał, że miałem wypadek w tym właśnie okresie i teraz
    nie mogę uzyskać odszkodowania od ubezpieczyciela. Chcę się domagać
    odszkodowania od pracodawcy za wypadek. Chcę również odzyskać potrącone
    składki na ubezpieczenie, które nie zostały przekazane ubezpieczycielowi.
    Jakie mam szansę? Co wy na to?