eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie od pracodawcy, bo nie płacił składek na Ubezpieczenie Grupowe › Re: Odszkodowanie od pracodawcy, bo nie płacił składek na Ubezpieczenie Grupowe
  • Data: 2003-08-21 13:17:57
    Temat: Re: Odszkodowanie od pracodawcy, bo nie płacił składek na Ubezpieczenie Grupowe
    Od: "...@w...l" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dowiadywałem się w PIP'ie, że mogę zgłosić się do nich, a oni przeprowadzą
    kontrolę i nakażą pracodawcy zwrot potrącanych składek. Co do odszkodowania
    to skierowano mnie na drogę cywilno-prawną, co oznacza założenie sprawy o
    odszkodowanie (tak przypuszczam), czy ktoś może mi poradzić jak taką sprawę
    założyć, czy wziąć adwokata, czy samemu zgłosić się do sądu, na co zwrócić
    uwagę formułując pozew, itp...