  • Data: 2006-07-27 19:41:11
    Temat: Odstapienie od umowy sprzedazy - co zrobic?
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    No i stalo sie. Pomylkowo sprzedalem na allegro w aukcji kup teraz
    sprzet za kilka zlotych, ktory jest wart 100x wiecej. Kupujacy chce
    zrealizowac transakcje bez wzgledu na wszystko i wydaje sie byc bardzo
    "swiadomy" - od poczatku gra w otwarte karty. Oczywiscie, czytalem
    wiele postow z archiwum - chce sie oprzec na art. 82 k.c. - bo i
    faktycznie wystawilem te aukcje pod wplywem "zaciemnienia" umyslu. Raz,
    ze goraco strasznie bylo, dwa ze leki biore, a trzy to sobie akurat w
    tym czasie 2 piwka wypilem, wiec mysle ze te wspolzmienne zlozyly sie
    na brak normalnego i swiadomego podjecia decyzji - czyli wadliwe
    oswiadczenie woli sensu stricto. Moje pytanie to, czy taka linia obrony
    wedlug was jest sensowna i sluszna, a jesli nie - to dlaczego? Oraz
    drugie - jakie w takim wypadku mialy miejsca orzecznictwa sadu (nie
    udalo mi sie nigdzie dokopac do tych danych)? W razie pytan odnosnie
    tematu bede sukcesywnie odpowiadal.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi!

    ethxale