  • 31. Data: 2022-11-21 17:33:41
    Temat: Re: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 12:33, J.F pisze:

    > Druga sprawa - sekcja tym razem dala w miare wyrazną przyczyne
    > smierci, choc przeciez nie wiadomo jak sie nabawil obrazen.

    No i był najebany, gdzie mu tam do "sladowych ilości amfy". Delirium
    biegły nie dostrzegł?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2022-11-21 18:21:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 17:32:02 +0100, Shrek wrote:

    > Jakieś takie wrażenie odniosłem. Chyba nie tylko ja;)

    A to nie wiem skad.
    Byla sprawa Igora S.

    Bylo pobicie na Izbie wytrzezwien przez Policjantow
    https://gazetawroclawska.pl/smierc-w-izbie-wytrzezwi
    en-we-wroclawiu-9-zatrzymanych-osob-uslyszalo-zarzut
    y-min-znecania-sie-i-pobicia-ze-skutkiem-smiertelnym
    /ar/c1-15840683

    Swoją drogą ciekawe, co z tego wyjdzie, bo proces powininien byc chyba
    w toku.

    Byla tajemnicza smierc pod Izbą
    https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-smierc-w-radiowo
    zie-pod-izba-wytrzezwien-to-kolejny-zgon-w-ciagu-kil
    ku-dni/ar/c1-15993179
    a nawet dwie
    https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-smierc-w-radiowo
    zie-pod-izba-wytrzezwien-to-kolejny-zgon-w-ciagu-kil
    ku-dni/ar/c1-15993179

    No i sama IW byłą problemem
    https://www.rynekzdrowia.pl/Prawo/Wroclaw-izbe-wytrz
    ezwien-czeka-kontrola-NIK,113968,2.html

    ale to byl 2011, i nie wiem czy mieszac do tego policje.

    A potem 10 lat spokoju?

    P.S.
    https://wroclaw.tvp.pl/58007996/wroclaw-znamy-wyniki
    -sekcji-zwlok-dwoch-mezczyzn-zmarlych-w-izbie-wytrze
    zwien

    smierc naturalna, czy telewizja klamie?

    > Może wyraźnie na reportera wyglądał.

    > Łysi szli na plac konstytucji, kulsony stały i czekały.
    >
    > Swoją drogą zobacz jak potraktowali kolesia w czinłoczentao. Przecież
    > oni się niczym od dresów nie różnia, bo tu nawet mundurów nie mają.

    No wlasnie widze, patrz Robercie - tak wyglądają i działają
    Policjanci.

    Tylko nie bardzo rozumiem, o co chodzi, i czemu on ma sie cofac ...

    A w tym roku?

    J.

  • 33. Data: 2022-11-21 19:42:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 18:21, J.F pisze:

> [...]
    > a nawet dwie
    > https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-smierc-w-radiowo
    zie-pod-izba-wytrzezwien-to-kolejny-zgon-w-ciagu-kil

    Jeszcze jakąś oleśnicę kojarzę i pamiętam że kilka pomnijeszych spraw w
    okolicach wrocka. Ostatnio dyskutowany co to niby umarł w szpitalu a
    okazało się że chyba jednak wcześniej w czasie interwencji to nie u was?
    Tak czy inaczej jakoś ten wrocław się w oczy rzuca a przemyśl, lublin
    czy szczecin nie...

    > P.S.
    > https://wroclaw.tvp.pl/58007996/wroclaw-znamy-wyniki
    -sekcji-zwlok-dwoch-mezczyzn-zmarlych-w-izbie-wytrze
    zwien

    > smierc naturalna, czy telewizja klamie?

    Jak pisia to kłamie z założenia:P

    > No wlasnie widze, patrz Robercie - tak wyglądają i działają
    > Policjanci.
    >
    > Tylko nie bardzo rozumiem, o co chodzi, i czemu on ma sie cofac ...

    Bo przed nim się chyba tłuką kulsony z nzaiołkami - albo kulsony tak
    planują.

    > A w tym roku?

    W tym roku było chyba spokojnie poza tym że pluton kulsonów wyżarł
    młodemu wszystkie hotdogi w żabce - coś czuję że młody będzie przez
    jakiś czas wybierał złodziei w zabawie w policjantów i złodziei;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 34. Data: 2022-11-21 21:36:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 16:44, J.F pisze:
    > Tez mam jakis przeblysk, moze z innej sprawy, ale co to ma do rzeczy?
    > Jest sie policjantem, jest sie na sluzbie, i ma sie jakies obowiazki

    Ma, albo nie ma. Kiedyś policjant w pionie roboczym z innej miejscowości
    był rzadkością. Teraz zaczyna to być normą. Nie każdy dojeżdża
    samochodem. Czasem dojeżdżają po kilku jednym samochodem. Ktoś może mieć
    dziecko w przedszkolu, albo wizytę u specjalisty którą umówił pół roku
    wcześniej.

    To oczywiście w najmniejszym stopniu nie uzasadnia wywiezienia kogoś "do
    lasu". Sposobów lepszego rozwiązania tego jest wiele. Inny patrol, który
    przejmie zatrzymanego. Przekazanie zatrzymanego komuś.

    Najgorsze, co mogłoby się, okazać, to wejście takiej praktyki za
    przyzwoleniem przełożonych w nawyk. Raz się udało. Drugi raz się udało.
    To za trzecim razem nie podeślą podmiany, bo po co - przecież tamte dwa
    razy koledzy załatwili to inaczej.

    Lata temu uczestniczyłem w takiej akcji, gdzie zatrzymywano celników za
    łapówki. Była ukryta kamera. Wpadł taki celnik, co miał chyba tydzień
    służby po szkoleniu wstępnym. Pytam go zdziwiony, ze już? A on na to:
    "Co miałem robić, jak wszyscy brali?".

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2022-11-21 21:40:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > samochodem. Czasem dojeżdżają po kilku jednym samochodem. Ktoś może mieć
    > dziecko w przedszkolu, albo wizytę u specjalisty którą umówił pół roku

    O kur... Ty tak serio? Pościgi też prowadzicie do 16.00 i do granicy
    powiatu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 36. Data: 2022-11-22 00:46:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Sat, 19 Nov 2022 17:57:17 +0100, Shrek wrote:
    > No - teraz sie znalazlo 19 podobnych przypadkow wywiezien, a wczesniej
    > nikt nie zglaszal?

    Mała mieścina to tak jakby zgłaszać na plebana. Nikt się pewnie nie
    wychylił. Część może nawet doceniła, że nie musi płacić za izbę (o ile
    jakaś tam jest).

    > Moze zrozumieli, ze to dobra kara :-)
    >
    > Robercie - a swoją drogą - skąd takie pomysły, zeby wywozic do lasu?
    > Uczą was tego na kursach, Rambo puszczaja, czy koledzy z SB wspominaja
    > stare dobre czasy ... ale to juz chyba emeryci?

    Niekoniecznie SB. Mam gdzieś jakąś taką książeczkę cytującą ciekawostki
    z prasy prlu i tam prlowski dziennikarz zachwycał się, jakie to praktyki
    ma milicja, która zamiast odstawiać delikwentów do izby wytrzeźwień
    wywoziła ich parę km za miasto, skąd wracając na piechotę do domu mieli
    okazję wytrzeźwieć. OIDP były to okolice albo Bydgoszczy, albo właśnie
    Łodzi.

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2022-11-22 00:51:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    n> https://wroclaw.tvp.pl/58007996/wroclaw-znamy-wyniki
    -sekcji-zwlok-dwoch-mezczyzn-zmarlych-w-izbie-wytrze
    zwien

    > smierc naturalna, czy telewizja klamie?

    Kojarzę przynajmniej jeszcze jedną aferę jakiś rok++ wstecz, gdzie
    policjanci wykorzystywali (lub próbowali) różne panienki, którym w
    jakiś sposób drogi się z nimi skrzyżowały.

    A jak wrzucisz komisariat Wrocław gwałt to wyskoczy spora afera z okolic
    lipca tego roku.

    --
    Marcin

  • 38. Data: 2022-11-22 06:29:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak wrzucisz komisariat Wrocław gwałt to wyskoczy spora afera z okolic
    > lipca tego roku.

    Czyli dobrze mi się wydaje, że nie ma u nich roku bez grubej afery...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2022-11-22 12:21:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Nov 2022 06:29:49 +0100, Shrek wrote:

    > Czyli dobrze mi się wydaje, że nie ma u nich roku bez grubej afery...

    Jakos tak niespecjanie slysze, ale fakt - coraz mniej mediow
    czytam/oglądam. Jak czegos RMF nie powie, to mogę nie wiedziec.

    Mowicie, ze w Warszawie, Łodzi, czy np Poznaniu policja lepsza?

    Ogolnie w miescie policji jakby malo, nie rzuca sie w oczy, ekscesow
    tez raczej malo, protesty kobiet ochraniala, tylko te kluby w pasazu
    Niepolda blokowala w pandemii :-)

    J.

  • 40. Data: 2022-11-22 12:39:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 23:46:32 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > wywoziła ich parę km za miasto, skąd wracając na piechotę do domu mieli
    > okazję wytrzeźwieć. OIDP były to okolice albo Bydgoszczy, albo właśnie

    We Wroclawiu do izby blizej niz niz do lasu, ale na prowincji moze byc
    inaczej.

    Tylko plotki chodzą, ze SB protestującą mlodziez wywozila za miasto,
    przespacerowali sie 20km, to tez "wytrzezwieli".

    J.