  • 41. Data: 2020-12-31 11:24:54
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki za jej nieskuteczność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 30 Dec 2020 20:36:41 +0100, Animka napisał(a):

    > Pierwsze słyszę, że aspiryna jest na kaca.

    Ja też. Na kaca jest woda z ogórków.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 42. Data: 2020-12-31 12:35:52
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Animka w

    > Pierwsze słyszę, że aspiryna jest na kaca.

    Proszę podaj "swoją" definicję kaca.

    > Czasami zażywam tabletkę Polopiryny. W apteczce domowej mam Polopirynę
    > Maxx. Toto jest w osłonce i nie niszczy żołądka.

    ASPIRIN PRO też jest powlekana, więc YPB?

    --
    'Tom N'

  • 43. Data: 2021-01-01 03:19:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-31 o 11:24, Olin pisze:

    > Ja też. Na kaca jest woda z ogórków.

    Nie za słono Ci po tym? :D

    --
    animka

  • 44. Data: 2021-01-01 04:20:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-31 o 12:35, TomN pisze:
    > Animka w

    > Proszę podaj "swoją" definicję kaca.

    Że co? Nie mam definicji, bo kaca nie miewam :-)
    Każdy kto sobie popije ma widocznie swój sposób na kaca.

    > ASPIRIN PRO też jest powlekana, więc YPB?

    Aspiryna to dla mnie trucizna. Jako tako raz na jakiś czas Polopiryna
    MAXX jak przemarznę.

    --
    animka