  • Data: 2008-07-15 14:19:09
    Temat: Odpad niebezpieczny - sprzęt eletkroniczny?
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich! Mam następujące pytanie. Prowadzę działalność gospodarczą,
    zajmuję się serwisem sprzętu elektronicznego. Nagromadziło się u mnie sporo
    "złomu", czyli części elektronicznych, częściowo nie sprawnych urządzeń
    elektronicznych np kamery, sprzęt RTV... Jak wiadomo sprzęt taki jest odpadem
    niebezpiecznym i należy go oddać odpowieniej firmie zajmującej sie recyklingiem
    takich rzeczy... Sprawa jest oczywista, ale muszę jako firma zapłacić za
    utylizację... I tu mam pytanie, czy mogę taki sprzęt niesprawny / niekompletny
    sprzedać np na allegro? jako firma oczywiście wystawię FV na zakupiony towar.
    Czy jest to legalny sposób pozbycia się "złomu"? No bo wtedy osoba która go
    kupiła ma z tym problem, ona jest właścicielem i jeżęli ona go nie wykorzysta,
    to ona jest zobowiązana go zutylizować. Czy tak?

    Maciej C