  • Data: 2003-07-28 07:24:16
    Temat: Odp: zwolnienie kobiety w ciąży
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jezeli jednak byla zatrudniona na czas okreslony to:
    1. jezeli wypowiedzenie otrzymala przed 3 miesiacem trwania ciazy , to
    pracodawca moze ja zwolnic
    2. jezeli wypowiedzenie otzrymala po 3 m-cu ciazy, to umowa o prace
    przedluza sie do dnia urodzenia dziecka.

    jezeli na czas nieokreslony
    1. pracodawca nie moze zwolnic kobiety w ciazy

    Joanna

    pieniadze leza na ulicy, szkoda, ze tylko drobne....

    Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bfv5u7$o6u$...@a...news.tpi.pl...