  • Data: 2002-07-23 06:04:59
    Temat: Odp: zniesienie wspolwlasnosci
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik gr <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@n...tpi.
    pl...
    > Witam!
    >
    > Zniesienie współwłasności podobno jest możliwe zarówno w drodze umowy
    > zawartej notarialnie, jak też przez orzeczenie sądu. Chodzi lokale
    > wybudowane wspólnie w budynku 3-rodzinnym.
    > Słyszałem, że za pomocą sądu jest prościej, a w każdym razie taniej.
    > Czy może ktoś to potwierdzić?
    > Jak w praktyce przeprowadza się zniesienie współwłasności poprzez sąd?

    Poprzez sąd nie możesz tego dokonać w trakcie trwania związku
    małżeństkiego. W trakcie trwania związku małżenskiego możesz tylko znieść
    wspólność majątkową. Natomiast podziału a domniemywam,że o to Tobie chodzi
    mozesz dokonać podczas sprawy rozwodowej bądź po prawomocności orzeczenia
    rozwodowego na drodze cywilnej.

    Sandra