  • Data: 2005-09-27 10:37:48
    Temat: Odp: kolizja - pomocy
    Od: "speedy" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...a bylo to tak ze facio przykurzal dosc dobrze i wpadl w poslizg gdy za
    pozno zauwazyl wozek pchany poboczem...udalo mu sie wyprzedzic ten wozek na
    calkowitym poslizgu a potem nagle przelecial na tym poslizgu ponownie na
    lewa strone na czolowke ze mna - skrecilem kierownica i wbil sie w kolo i
    moje drzwi...auto do kasacji a ja porozbijany do szpitala...gostek z
    policjantami ustalil ze wyprzedzal i wtedy mnie stuknal...winna baba z
    wozkiem dostala 50PLN!!! i 6pkt!!! (smiech) oczywiscie ona bez zadnego
    ubezpieczenia...
    ...auto kupilem 10 minut wczesniej hihi...

    pozdro
    Jarek