  • Data: 2005-09-27 11:02:36
    Temat: Odp: kolizja - pomocy
    Od: "speedy" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to jest "baba z wozkiem"? Jezeli pieszy to jakim cudem dostala 6pkt?

    wozek dwukolka nieoswietlony - pora jesienna zmrok...

    > Przeciez punkty sa dla kierujacych? Czy to moze byl wozek widlowy?

    ja tez nie kapuje - to byli policjanci z prewencji miejscowi, gostek
    miejscowy - widac bylo ze sie znaja...

    > Jezeli tak bylo, to powinna byc wina faceta (tej pieszej tam bylo wolno
    > isc, czy bylo to zabronione?

    wlasnie prowadzila ten wozek po prawej stronie - kodeks dopuszcza - pobocze
    z drugiej strony to wysokie krawezniki

    > Jezeli winna zostanie uznana kobieta, to przerabane - mozesz od niej
    > dochodzic kosztow nowego samochodu, co pewnie bedzie trudne.

    trudne bo bezrobotna i raczej uboga - bez sensu oplacanie komornikow
    drogowka prowadzila potem postepowanie wyjasniajace i skierowali wniosek do
    sadu grodzkiego o ukaranie wlasnie gosteczka...
    ...ale w sadzie to...

    daj jakis kontakt na priva

    Jarek