    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Wypowiedzenie pracy i pozniejsze zwonienie dyscyplinarne
    Date: Wed, 29 Jan 2003 23:05:28 +0100

    Użytkownik Marcin <i...@s...op.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b19hos$55f$...@n...tpi.pl...

    > nie - mam to na pismie.
    > "Podstawa prawna:
    > art.30 par. 1 punkt 2 i par. 4,
    > art 32 par.1 punkt 3 i par. 2
    > art 36 par. 1 punkt 2
    >
    > Uzasadnienie:
    > Likwidacja stanowiska pracy z przyczyn ekonomicznych."

    :-) e to jestesmy w domciu nie masz się co obawiać...tylko potwierdz ,że
    masz tak w uzasadnieniu ,że z powodu likwidacji stanowiska aż nie wierze ,że
    ten p...... tak napisał ...przepraszam za wyrażenia ale zaliczam lekki
    szok ...

    > wczesniej oswiadczenie pracodawcy, ze nie musze pracowac, a bede
    przyjmowal
    > wynagrodzenie przez 3 miesiace.

    > tam

    > nic na pismie nie skladalem. sekretarka napisala na kartce, co mialem przy
    > sobie - dokladnie - ile tych ofert i podpisalem sie pod tym.

    szkoda,że nie w kopi hmm ale coż nie jest sprawa przegrana ...
    tylko mu nie daj czasem do łapki tego uzasadnienia ...
    tylko mi jeszcze napisz co to jest ? jak on to nazwał to powyższe w oparciu
    o artykuły "wypowiedzenie umowy "
    czy jak?

    > Ale juz wczesniej dali mi wypowiedzenie, na calkiem innych warunkach. Nie
    > jest to dla mnie bez znaczenia - trzy miesiace nie musze chodzic do pracy,
    > jednak otrzymuje wynagrodzenie.

    jest to opatrzone datą? z jakim dniem wypowiada? to jakiś nawiedzony
    facet...

    > Obawiam sie wlasnie ze ktos probuje mnie zrobic w konia.

    tylko ,ze w swietle kodeksu pracy mają przegraną sprawę tylko musze wiedzieć
    jak to pismo ,które otrzymałes wygląda...oczywiście bez danych twoich ...
    możesz wstawić ???? czy coś xxxxxx

    > Sekretarka i kolega z pracy. Jest tez ten protokol, na ktorym podpisalem,
    co
    > mi zatrzymala sekretarka. Pozniej przekazala mojemu koledze, zeby mnie od
    > niej przeprosil, bo kazal jej mnie sprawdzic dyrektor - ktory podejrzewal,
    > ze moge wyniesc na koniec jakis sprzet komputerowy.

    aha to jeszcze zrób ruch w strone kolegi żeby Ci to skserował ten niby /
    protokół/

    > Dziekuje Ci Sandro, ze probujesz mi pomoc. Co poczac z tym fantem?

    mamy wygraną sprawę ...o której masz tam być u tego drania ? uzupełnij mi w
    te odpowiedzi o ,które cię pytam ...

    Sandra