    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Wypowiedzenie pracy i pozniejsze zwonienie dyscyplinarne
    Date: Wed, 29 Jan 2003 20:59:41 +0100

    Użytkownik Marcin <i...@s...op.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b19adi$h76$...@n...tpi.pl...
    > Pracodawca w styczniu zlozyl mi wypowiedzenie, z zachowaniem
    > trzymiesiecznego okresu wypowiedzenia, z tym, iz zaznaczyl iz zrzeka sie z
    > mojego obowiazku wykonywania w tym okresie stosunku pracy (nie musze do
    > pracy przychodzic) - jednoczesnie z zachowaniem prawa do wynagrodzenia
    > (mialem je otrzymywac). Wymowienie to przyjalem - tlumaczono sie
    likwidacja
    > stanowiska pracy.

    na buźke tak?

    > Przed wczoraj dowiedzialem sie, ze chca mnie zwolnic dyscyplinarnie - bo w
    > dniu kiedy po raz ostatni wychodzilem z pracy mialem ze soba ofery od
    kilku
    > firm na napelnianie glowic do drukarek atramentowych i tonerow -
    sekretarka
    > spisala protokul co znalazla i musialem niestety to zostawic. Nie bylo tam
    > zadnych dokumentow firmowych, ani waznych danych.

    protokół pozostawionych rzeczy spisała na polecenie pracodawcy?
    czy zdawczo odbiorczy...zdawałeś pisemnie co pozostawiasz?

    > Powiedziano mi rowniez, ze jesli sie do nich jutro zglosze to zalatwia
    > sprawe polubownie (a nie dostane wzolnienia dyscyplinarnego) - pewnie beda
    > chcieli abym podpisal rozwiazanie umowy za porozumieniem stron.

    pewnie tak bo wobec likwidacji stanowiska wiecej tracą ...

    Czy moj
    > dotychczasowy pracodawca nie nagina przypadkiem prawa?

    nagina tylko Ty w tej chwili nie masz dowodów na to a on ma ,że opusciłes
    stanowisko pracy ...

    > Co robic i jak sie bronic?

    hm jeśli to jest ukartowane ? masz kogoś kto mógłby zaświadczyć ,że było tak
    jak piszesz?

    Sandra