    From: "Zbig.T" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Wyłudzenie
    Date: Thu, 23 Jun 2005 11:24:28 +0200

    Jeżeli faktycznie z opałatmi jesteś ok. to rozumiem Twoją złość, ale żadne
    wyłudzenie tu nie przejdzie.
    Firma windykacyjna po prostu robi swoje i w papierach ma w jakiś sposób
    stwierdzony fakt,
    że jesteś zadłużony. Idź do administratora i po prostu wyjaśnij to. Pzdr.

    Użytkownik CodiJack <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:d9du88$rpi$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > I teraz dostałem wezwanie do zapłaty z tytułu zaległych czynszów. Wezwanie
    > przysłała firma windykacyjna, działająca w imieniu gminy.
    > Czy w takim przypadku można to wezwanie traktować jako próbę wyłudzenia
    > pieniędzy?
    > Jeśli tak, to zgłasza się to na policji czy w prokuraturze?
    > Po prostu sposób załatwienia wątpliwości księgowych (bo tylko taki może
    być
    > powód)
    > przez wynajętą firmę windykacyjną (straszącą sądami, komornikami, etc)
    mnie