  • Data: 2003-02-25 13:35:03
    Temat: Odp: Urlop szkolny...pytanie problem...
    Od: "Arte" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tekstow tych dalej jasno (przynajmniej dla mnie) nie wynika odpowiedz na
    moje pytanie. Chyba ze brak zgody na urlop powoduje niewywiazanie sie
    pracodawcy z warunkow umowy? Z tym ze u mnie problemy robi bezposredni
    przelozony a umowe podpisywalem z dyrektorem naczelnym i nic w niej nie ma
    na temat potrzeby posiadania dodatkowej zgody na urlop od mojego naczelnika.

    Użytkownik Joanna Grynfelder <j...@g...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b3fnq5$sqf$...@i...gazeta.pl...
    > Witaj

    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I26.2001.031.