  • Data: 2003-07-15 22:10:31
    Temat: Odp: Ulotki reklamowe
    Od: "Jacek \"Kuba\" Dressler" <d...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bf1t04$ec1$...@i...gazeta.pl...
    : Na upartego, to można by to podciągnąć pod umieszczenie ogłoszenia w
    miejscu
    : nie wyznaczonym, czyli wykroczenie bodaj z 63a kw (strzelam z głowy
    : numerkiem). Ale czy warto?
    A ile razy mozna tym ludziom powtarzac, ze sobie tego nie zycze? Szlag moze
    czlowieka trafic,
    : Nie łatwiej wyrzucić.
    Jak jestem w domu to OK, zaraz zdejme i wyrzuce, a jak mnie nie ma przez
    kilka dni i tej bibluly sie troche "namnozy" pod drzwiami a zwlaszcza, ze
    mieszkam na parterze to komus moze przyjsc jakis "debilny" pomysl do glowy.

    Kilka miesięcy temu było tu
    : wałkowane to. Przejrzyj archiwum.
    Wielkie dzieki za pomoc.

    --