  • 1. Data: 2003-07-15 12:17:50
    Temat: Ulotki reklamowe
    Od: "Jacek \"Kuba\" Dressler" <d...@g...WYTNIJ.pl>

    Witam!!

    Jestem tutaj po raz pierwszy i nie wiem czy ten temat byl juz wczesniej
    walkowany, ale czy mozna zabronic wieszania ulotek reklamowych na klamkach
    itp. Jezeli tak, to jak jest podstawa prawna.

    --
    Pozdrawiam z Niemodlina
    Jacek- Kuba Dressler

  • 2. Data: 2003-07-15 20:33:26
    Temat: Re: Ulotki reklamowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Na upartego, to można by to podciągnąć pod umieszczenie ogłoszenia w miejscu
    nie wyznaczonym, czyli wykroczenie bodaj z 63a kw (strzelam z głowy
    numerkiem). Ale czy warto? Nie łatwiej wyrzucić. Kilka miesięcy temu było tu
    wałkowane to. Przejrzyj archiwum. Jeśli dobrze pamiętam, to ktoś wówczas się
    pochwalił, że umieścił takie ogłoszenie na drzwiach, że sobie nie rzeczy i
    podobno zadziałało. Osobiście nie sprawdzałem.

  • 3. Data: 2003-07-15 22:10:31
    Temat: Odp: Ulotki reklamowe
    Od: "Jacek \"Kuba\" Dressler" <d...@g...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bf1t04$ec1$...@i...gazeta.pl...
    : Na upartego, to można by to podciągnąć pod umieszczenie ogłoszenia w
    miejscu
    : nie wyznaczonym, czyli wykroczenie bodaj z 63a kw (strzelam z głowy
    : numerkiem). Ale czy warto?
    A ile razy mozna tym ludziom powtarzac, ze sobie tego nie zycze? Szlag moze
    czlowieka trafic,
    : Nie łatwiej wyrzucić.
    Jak jestem w domu to OK, zaraz zdejme i wyrzuce, a jak mnie nie ma przez
    kilka dni i tej bibluly sie troche "namnozy" pod drzwiami a zwlaszcza, ze
    mieszkam na parterze to komus moze przyjsc jakis "debilny" pomysl do glowy.

    Kilka miesięcy temu było tu
    : wałkowane to. Przejrzyj archiwum.
    Wielkie dzieki za pomoc.

    --
    Pozdrawiam z Niemodlina
    Jacek- Kuba Dressler

  • 4. Data: 2003-07-15 22:26:47
    Od: "Jacek \"Kuba\" Dressler" <d...@g...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik Jacek "Kuba" Dressler <d...@g...WYTNIJ.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bf1u56$seh$...@n...news.tpi.pl...
    : Kilka miesięcy temu było tu
    : : wałkowane to. Przejrzyj archiwum.
    a jakby ktos tez tego szukal i znalazl przede mna i da mi znac bede bardzo
    wdzwieczny!:-)

    Kuba