  • Data: 2003-02-26 18:42:22
    Temat: Odp: SPRAWA KOMORNIKA - PYTANIE :)
    Od: "mikmak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3ikc5$1r8$...@n...news.tpi.pl...

    > "mikmak" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > He he - nic nie wyjasnieles dalej. Komornik to organ sau dzialajacy na
    > podstawie ustawy. Pan z fimry to tylko pan z firmy.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Depi.

    witam,
    może zacznę od tego że nie było u mnie jeszcze żadnego windykatora,
    bank wyznaczył, do egzekucji długów, firmę z Wrocławia,
    której pracownik telefonicznie się ze mną kontaktuje,
    ostatnim pismem które otrzymałem było OSTATECZNE WEZWANIE DO ZAPLATY,
    w tymże piśmie poinformowano mnie o całkowitej kwocie do zapłaty,
    informuje się mnie również o konsekwencjach w przypadku braku wpłaty w
    wyznaczonym
    ostatecznym terminie - tzn. o dodatkowych kosztach, wpisie do rejestru
    bankowego.
    Jeśli nie zapłacę przekażą (firma windykacyjna) sprawę do dalszego
    BEZPOŚREDNIEGO
    POSTĘPOWANIA WINDYKACYJNEGO, sądowego i egzekucyjnego,
    w tej sytuacji koszty uzyskania tytułu windykacyjnego wyniosą drugie tyle,
    więc jeśli nie zapłacę
    zamknie się to kwotą 12 tyś. z groszami (dług + odsetki + koszty uzys.
    tytułu egzekucyjnego )
    - brak wpłaty podstawowej kwoty - skierowanie upoważnionych windykatorów
    oraz wszczęciu następujących
    procedur windykacyjnych: pr. egzekucji komorniczej, pr.ustalenia majątku
    dłużnika, pr.
    umieszczenia dłużnika w sądowym rejestrze dłużników niewypłacalnych. ALE....
    opisałem wszystko żebyście mieli obraz sytuacji lecz KONKRETNIE
    chodziło o to czy windykator może chcieć zająć (bądź spisać na poczet mojego
    majątku)
    rzeczy znajdujące się w miaszkaniu lecz nie należące do mnie np meble wujka
    którego
    jest to mieszkanie (w. jest zagranicą i tam pozostanie przez dłuższy czas),
    rower i sprzęt
    grający brata stojący u mnie w pokoju , czy będzie trzeba udawadniać że te
    rzeczy
    rzeczywiście należą do wyżej wspomnianych, jest jeszcze kwestia mieszkania
    rodziców
    w którym jestem zameldowany, lecz nie mieszkam tam (nie mam nawet swojego
    pokoju)
    od 6-7 lat uf
    to wszystko, co Wy na to
    pozdrawiam wszystkich i dziękuję za pomoc
    dłużnik maciek