  • Data: 2003-04-27 14:19:25
    Temat: Odp: Odp: dlaczego to ja mam płacić komornikowi?
    Od: "Sandra" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Alek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8g966$4hn$...@n...news.tpi.pl...
    > A czemu kosztami nieskutecznej egzekucji nie miałby być obciążony dłużnik?
    > Przecież za całą zaistniałą sytuację winę ponosi ON a nie wierzyciel. Z
    tego
    > wychodzi prosty rachunek. Dłużnik jest winien wierzycielowi powiedzmy 100
    > zł. Wierzyciel idzie do komornika ze świstkami z sądu. Komornik jedzie do
    > dłużnika, ten "mówi", że nie ma. I już w tym momencie dłużnik jest winien
    > 100+(koszta nieudanej egzekucji).

    zgadza się :-) mogłoby tak być jednak ustawa dokładnie reguluje tą kwestie

    I przy następnej próbie komornik już
    > "prosi" o tą sumę i tyle. Daje to dodatkową motywację, zarówno dla
    komornika
    > jak i dłużnika. Komornik nie zarobi dopóki skutecznie nie dokona
    egzekucji.
    > Dłużnikowi, gdyż wbija się w dodatkowe koszta.

    no nie wiem czy ktoś tak by chciał pracować :-) tracić np. na paliwo ,
    jakieś przejazdy :-) wszystko kosztuje ...a zresztą temat rzeka ,nie zmienia
    jednak to faktu ,że j.w wspomniałam ustawa dokładnie to reguluje ...

    > To jest typowe podejście darmozjada-obijacza. Porobię coś, efektu nie ma,
    > ale kasa się
    > należy.

    dziwnie oceniasz to co napisałam ale nie będę udowadniała swoich racji nie
    wszyscy są jak to określiłeś powyżej ale cóż również nie będę tego
    udowadniała :-)

    pozdrawiam
    Sandra