  • Data: 2003-04-28 13:19:18
    Temat: Re: Odp: Odp: dlaczego to ja mam płacić komornikowi?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sandra" <b...@w...pl> popełnił 27 kwi 2003 na pl.soc.prawo utwór
    news:b8fddh$4b0$1@absinth.dialog.net.pl:

    > nie czepiaj się słów
    OK. Winienem również wyjaśnienie, że nie o tym JAK JESt ale jak mnie się
    wydaje POWINNO BYĆ. Aktualny stan prawny, dość skutecznie rozstrząsacie z
    KG.
    Sugerowałem, że komornicy winni dostawać zapłatę za _skuteczne_ czynności
    egzekucyjne.
    Prowadzenie czynności w przypadku oczywistej nieściągalności dłużnika jest
    wbrew interesom wierzyciela - choć ten ostatni nie zawsze sobie zdaje z
    tego sprawę. Rozwiązanie o którym mówię (a ktoś obok rozwija) połączyłoby
    interesy i wierzyciela i dłużnika i komornika.

    > nie sądze :-) nieźle im się żyje
    Nie ja sugerowałem, ze niedojadają ;))