  • Data: 2004-08-29 19:07:00
    Temat: Odp: Odp: Program zrobiony w domu - jak go sprzedac?
    Od: "Kubaz" <k...@t...WYTNIJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > grupa niby dobra, ale archiwum czytaj, jezeli bedziesz przeprowadzac dla
    > kazego klienta osobnie kompilacje z jego danymi, to mozesz na umowe
    > zlecenie. w kazdym innym przypadku musisz prowadzic DG , placic na ZUS
    itp.
    > A dla pocieszenia powiem ze ZUS szykuje niespodzianke,
    > zamiast 700 zeta skladka bedzie wynosic kolo 2 tys. :)

    Zawsze zapisuje dane klienta (poprzedni maly program, ktory sprzedawalem na
    allegro w ilosci kilkadziesia egzlemparzy - wszystko mialem zapisane, choc
    nawet nie wiedzialem dlaczego dokladnie ale tak na wszelki wypadek) ale mi
    chodzi o to nie w jaki sposob sprzedawac konkretnemu klientowi tylko jak
    (gdzie) zaoferowac swoj program. No bo nie sadze zeby moj program byl az tak
    dobry zeby kupilo go jakies wydawnictwo komputerowe, wiec musze dzialac
    jakos sam. Allegro to jeden ale czy to jedyny srodek?

    --
    kubaz