eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowy zakres obowiązków › Odp: Nowy zakres obowiązków
  • Data: 2003-01-14 08:43:17
    Temat: Odp: Nowy zakres obowiązków
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > Witam,
    > mam pytanie - czy pracownik może odmówić podpisania nowego zakresu
    obowiązków?

    teoretycznie może...w ramach oszczędnosci itd...

    > Siostra pracuje jako główna księgowa, ma mnóstwo pracy, a pan dyrektor
    > dodatkowo chce dokoptować jej sprawy kadrowe (pracuje w szkole).

    jeżeli likwidowałabym taki etat to księgowa byłaby pierwszą osobą ,którą bym
    wskazała do tych czynności..

    Żaden
    > pracownik wcześniej na tym stanowisku nie miał tego w zakresie, zajmowała
    się
    > tym kobieta pracująca w sekretariacie.

    w większości szkól zajmuje się tym pani z sekretariatu,która w swoim
    zakresie ma/ podanie kawy ,przyjęcia poczty,przedłozenie jej dyrektorowi do
    zadekretowania, wysłanie poczty/.

    Teraz jednak dyrektor motywuje swą
    > decyzję tym, że chce, aby zajmowała się tym siostra, bo wie, że zrobi to
    lepiej
    > (od pani pracującej w sekretariacie). Dla mnie, to żadne
    usprawiedliwienie. Co
    > myślicie o tym?

    widocznie pani nie może sobie z tym poradzić...nowe przepisy,naliczanie
    urlopów,karta nauczyciela,wysługi, zatrudnienie itp. a najbardziej pewnie
    jest sprawia trudność w częstych zmianach przepisów ,które księgowa raczej
    musi na bieżaco znać ...kłopot jest przy sprawozdaniach GUS-wskich :-)
    moze porozmawiać z dyrektorem,żeby jej dał kogoś do pomocy troche się dziwie
    z jednej strony a dzisiaj różnie bywa...

    Sandra


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1