    From: "kluge" <k...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Kradzież Mojego Dzieła
    Date: Fri, 20 Jun 2003 07:14:28 +0200

    > A fotki legitymacyjno-paszportowe i wielkie przekonanie
    > właścicieli zakładów foto, że tworzą unikalne dzieła?
    > Temat wielokrotnie wałkowany na tej liście....

    a co to za roznica?
    gosc zrobil te fotke wiec jest jej autorem i wlascicielem
    i zdaje sie ze prawo stoi po jego stronie
    tym bardziej ze zlodziej wykorzystal to zdjecie w celu osiagniecia zysku
    rozumujac logicznie: gdyby zlodziej uwazal, ze rzeczone zdjecie sie do tego
    nie nadaje
    to by go chyba nie bral, prawda?
    najwyrazniej bylo wyjatkowe i stad jego powodzenie

    moze trzeba zaczac w koncu respektowac jakies zasady w tym kraju
    gdzie wszyscy machaja reka: na kradziez zdjec, kradziez rowerow,
    plagiaty prac magisterskich, srajace po na chodnikach psy, baby
    objuczone siatami pchajace sie do autobusu zanim ludzie wysiada
    itp

    jak byloby pieknie.....

    pozdrawiam
    kluge