  • Data: 2003-06-25 17:26:55
    Temat: Re: Kradzie? Mojego Dziea
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisalem to w tym poscie na ktory odpisales poprzednio :)

    > Po co? Jaki zamiar mu przyswiecal?

    zobrazowanie, pokazanie jak toto co sprzedaje wyglada

    > A jak sobie pożyczę Twoje autko, nie czyniąc mu żadnej szkody, lejąc swoje
    > paliwko itd, Twoje pretensje będę mógł uznać za "przesadzone"? Zamiast
    > armaty-autka podmień sobie na komórkę, wycieraczkę, WC w domku cokolwiek.

    jesli to porzyczenie odbedzie sie na takiej samej zasadzie jak z tym
    zdjeciem, tzn uzyjesz magicznego urzadzenia do skopiowania i nie
    uniemozliwisz mi kozystania z mojej wlasnosci to niech ci bedzie na zdrowie

    > Jednakże w tym przypadku: skopiowane=ukradzone.
    > Czyli nie ma problemu w wykorzystywaniu w reklamie bez zezwolenia
    piosenek,
    > frag filmów bez zezwolenia twórców? Przecież nie sprzedają filmu tylko
    > podpaski! Czy tak?

    to co innego, ktos nakreca film czy nagrywa piosenke w celach zarobkowych i
    naleza mu sie tantiemy, to zdjecie nie bylo zrobione w celach zarobkowych,
    tzn zdjecie nie bylo towarem samym w sobie

    > Przesadą byłoby w opisanej sytuacji ciąganie się po sądach. Interwencja w
    > Allegro chyba przesadą nie była.

    zadanie zdjecia aukcji bylo przesada, jak dla mnie checia pozbycia sie
    konkurenta