    From: "Marek S." <m...@l...lodz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Dostwa energii cieplnej - okres
    Date: Tue, 24 Sep 2002 12:03:11 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@test.lze.lodz.pl

    Użytkownik TheZas <t...@x...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Yam2NN.AmigaOS.E8C990E.79725E19@amiga...

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf nie zobaczyłem.

    > Chodzi mi o temperatury na zewnątrz od jakich spółdzielnie powinny
    rozpocząć
    > sezon grzewczy.

    Kiedys to było bodajże 9 st. C przez trzy kolejne dni o godz. 19:00.

    Ale o ile pamiętam, zarządzenie to straciło moc, i obecnie w gestii
    spółdzielni
    jest ustalenie kiedy rozpocząć sezon.

    Spółdzielnie celowo zwlekają z tą decyzją gdyż rozpoczęcie dostaw ciepła
    obliguje do płacenia opłat za moc zamówioną i innych opłat stałych.
    W przypadku gdyby zrobiło się cieplej i tak trzeba płacić dostawcy ciepła,
    choć faktycznie energii cieplnej nie pobiera się. Są to wymierne straty
    króre
    pokrywają członkowie spółdzielni.

    Czyli, kij ma dwa końce.

    Marek S.