  • 1. Data: 2002-09-21 10:46:31
    Temat: Dostwa energii cieplnej - okres
    Od: TheZas <t...@x...wp.pl>

    Witam !

    Szukam informacji nt. okresu dostawy energii cieplnej do ogrzewania
    mieszkań. Nie mogłem się jakoś dokopać do tego na stronach rządowych.

    Jest to ponoć w przepisach Zarządzenia Głównego Inspektora Gospodarki
    Energetycznej z dnia 2.09.1985 /Mon.Pol. Nr 23, poz.85/ ale nic takiego na
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf nie zobaczyłem.

    Chodzi mi o temperatury na zewnątrz od jakich spółdzielnie powinny rozpocząć
    sezon grzewczy.

    Jak by ktoś coś wiedział to prosiłbym o info lub link.
    THX!

    Dariusz P.

  • 2. Data: 2002-09-24 10:03:11
    Temat: Odp: Dostwa energii cieplnej - okres
    Od: "Marek S." <m...@l...lodz.pl>

    Użytkownik TheZas <t...@x...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Yam2NN.AmigaOS.E8C990E.79725E19@amiga...
> [...]
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf nie zobaczyłem.

    > Chodzi mi o temperatury na zewnątrz od jakich spółdzielnie powinny

    Kiedys to było bodajże 9 st. C przez trzy kolejne dni o godz. 19:00.

    Ale o ile pamiętam, zarządzenie to straciło moc, i obecnie w gestii
    spółdzielni
    jest ustalenie kiedy rozpocząć sezon.

    Spółdzielnie celowo zwlekają z tą decyzją gdyż rozpoczęcie dostaw ciepła
    obliguje do płacenia opłat za moc zamówioną i innych opłat stałych.
    W przypadku gdyby zrobiło się cieplej i tak trzeba płacić dostawcy ciepła,
    choć faktycznie energii cieplnej nie pobiera się. Są to wymierne straty
    króre
    pokrywają członkowie spółdzielni.

    Czyli, kij ma dwa końce.

    Marek S.