eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy nierozwiedziony moze byc samotnie wychowujacym dziecko? › Odp: Czy nierozwiedziony moze byc samotnie wychowujacym dziecko?
  • Data: 2003-10-30 08:39:06
    Temat: Odp: Czy nierozwiedziony moze byc samotnie wychowujacym dziecko?
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej_K. <n...@n...spam.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b...@...i.k.i...

    > Cały (od 1 stycznia do 31 grudnia) 2003 r. musisz
    > być rozwodnikiem z "przysądzonym" dzieckiem(ćmi)
    > aby w go móc w 2004 roku rozliczyć "jako samotnie..."
    > Zgłaszasz to u pracodawcy lub w ZUS'ie i nie potrącają
    > zaliczek na poczet podatku.

    ?????

    Ot, niespodzianka ;)

    Czyli kobitka w US i facet z biura rachunkowego mylili się, kiedy radzili mi
    rozliczać się wspólnie z dzieckiem, gdy na koniec roku mój syn miał zaledwie
    4 miesiące ??

    BTW czy pracodawca może nie potrącać zaliczek?? A może chodzi Ci o to, że
    można zgłosić naliczanie zaliczek przy uwzględnieniu dwukrotnie wyższej
    kwoty wolnej od podatku ??

    pozdrawiam

    Monika