  • Data: 2003-01-28 13:27:44
    Temat: Odp: Czy jest mozliwosc uzyskania zwrotu pieniedzy ??
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek <l...@i...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b15qcd$vfa$...@s...infinity.net.pl...

    przepraszam za ten wysłany wcześniej post :-) coś nacisnełam nawet nie wiem
    co i poleciał niedokończony :P

    > - wyznaczania odległych terminów spraw (3 m-ce),
    > - zignorowania wniosku o zabezpieczenie powództwa i wydania
    > zarządzenia tymczasowego,
    > sprawa toczy się dalej.

    kto zignorował? nie rozpoznano wniosku?

    > Po doręczeniu komornikowi wyroku, wydane zostało jedynie
    > postanowienie o umorzeniu egzekucji od lutego br.

    a co miał zrobić komornik? nie ma w treści tyt. zwrotu nadpłaconych kwot...
    :
    > Czy jest szansa na zwrot nienależnych ale wyegzekwowanych
    > przez komornika i pobranych przez uprawnionego alimentów ?

    tak powództwo do cywilnego sądu o zwrot nadpłaconych kwot i konkretne
    uzasadnienie z powołaniem się na akta sprawy dot. prowadzonego uchylenia
    obowiązku alimentacyjnego...

    > Jeśli tak, to co należy zrobić ?

    wyliczyć kwote jakiej się domagasz ,uzasadnic ,doł.dowody na poparcie tego
    co piszesz ...juz nie pisze ,ze w 2 egz.należy skierować do sądu ....

    Sandra