    From: "Znet" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: C.D. wypadek samochodowy, 2 piesi - co robic?
    Date: Wed, 31 Dec 2003 14:12:17 +0100

    Panie Macku nie czyta Pan uwaznie.

    Policja myslala ze przekroczylem dopuszczalna predkosc...
    ale sprawdzila to i teraz tak nie sadzi.
    I jezeli chodzi o predkosc to napisalem ze byla ok 45 km/h albo mniej.
    Wiec nie zlamalem przepisu.

    Przede mna nie bylo zadnych samochodow, jechalem prawym pasem
    a tylko nadmienilem ze skrecilem z lewego na prawy przed wjazdem
    na to zdlugie skrzyzowanie i a przed skrzyzowaniem mozna zmieniac pas
    ruchu.
    Wiec nie zlamalem przepisu.

    A na lewym cos dojezdzalo albo stalo, moglo skrecac w lewo,
    nie wiem ale nie bylo samochodu przed pasami.

    To ja wiem ze powinenem zachowac szczegolna ostroznosc, czy szczegolna
    zachowalem... no mozliwe ze nie - ale dla mnie to pojecie jest wzledne.
    Bo jakbym jechal 20 km/h i mial wypadek taki sam to tez nie zachowalem
    szczegolnej ostroznosci... Przeciez pieszy wbiegl tuz przede mna...
    pare metrow przed pasami. Nie patrzac czy cos jedzie czy nie...

    Jezeli chodzi o hamowanie to widoczne slady hamowania sa
    przed pasami ... a za pasami sie zatrzymalem.