  • From: "Krzys" <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odnosnie domniemywanych przeszukiwan...
    Date: Mon, 8 Dec 2003 11:11:31 +0100

    czy w panstwie policyjnym mozna zabronic ludziom obecnym
    podczas nalotu policji komunikowanie sie, telefonowanie
    do znajomych np. prawnika, radcy
    na miejsce publiczne kafejka czy tez dom?
    nie jest to naruszenie wolnosci czy pewnych praw obywatelskich?
    przeciez nie utrudniam im postepowania w mojej sprawie,
    czuje sie jakbym uczestniczyl w blokadzie Leppera,
    tylko sie rusza a my cie juz kur.. zaje...
    cos mi tu za bardzo nie pasuje? moga tak czy tez nie?
    juz nie wspomne o arogancji i hamstwie...
    jak chca to sobie niech sprawdzaja kompa tu i na miejscu
    tyle niech to sie odbywa zgodnie z litera prawa
    moze zechca aresztowac za utrudnianie? ;-)