    From: "szlovak" <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!!
    Date: Wed, 14 Sep 2005 10:36:38 +0000 (UTC)

    Witam

    Sprawa wygląda tak. Wybrałem temat pracy magisterskiej, ciężki temat,
    za ambitny byłem, ale wtedy nie wydawała mi się tak trudna. Podpisałem
    cyrograf że zobowiązyję się do oddania pracy w terminie standardowym
    czyli koniec czerwca 2005. Nie pamiętam treści tego pisma.

    Praca jedna okazał się trudna i mozolna, do promotora nie chodziłem
    systematycznie chociaż próbował narzucić mi tempo jeszcze w 9-tym
    semestrze kiedy się wybierało temat (ciekawe dlaczego, może miał na tym
    zarobić bo praca nie była trywialna, ściśle techniczna). Nie zdążyłem
    do czasu przedłużki która była do 15.12.2004 i postanowiłem powtarzać
    10-ty semestr (kwota 400zł ponieważ mam absolutorium). W tym czasie
    (pomijając jeszcze 9-ty semestr) rozmawiałem z promotorem kilkukrotnie
    na temat pracy (konsultacje) 5-6 razy, wtedy jeszcze nie wykonałem
    najważniejszej części. W sumie promotora nie powinno zupełnie obchodzić
    do kiedy mogę pisać pracę. Na ostatniej wizycie w lutym chyba
    proponował zmianę tematu jednakże zabrnąłem za daleko żeby się
    wycofywać z tak ambitnej pracy!!! Nie ustosunkowałem się do tego, tzn.
    domyślnie przecież to oznacza że piszę dalej aktualny temat.

    Przychodzę dzisiaj do niego, on twierdzi żę nie chce mnie widzieć i że
    już nie piszę tej pracy i że niby tak ustaliliśmy. Dodam że biorąc pod
    uwagę termin to mam jak najbardziej prawo oddać tą pracę dzisiaj!!!!!!
    Szczególnie że ten człowiek nie umie na temat tej pracy tyle co ja,
    (UWAGA MATEMATYKA :-) próbował mi udowodnić że można aproksymować
    funkcję pierwiatek(x) na przedziale <1;1,5>funkcją kwadratową ROTFL, z
    zadawalającą dokładnością dla liczby z mantysą 24bity(3 bajty) !!!!!!)

    Co robić? Jak na razie jutro pójdę z dyktafonem do człowieka bo
    rozmawiałem z nim krótko, zaraz uciekł. Zapiszę się na wizytę do Pani
    Dziekan, dowiem się kto jest Dyrektorem Do Spraw Dydaktyki i z nim
    porozmawiam. Nie mam żadnych świadków że tak powiedział, jedynie dwaj
    pracownicy z jego pokoju ale to towarzystwo wzajemnej adoracji,
    wiadomo, jak cała politechnika. Do głowy przychodzi mi nawet ta sprawa
    jako temat dla prasy jeśli to ją zaciekawi, możliwe że tak, tak mi się
    zdaje.
    W sumie oczekiwałbym jak zwykle, tylko satsyfakcji, tzn. że
    Politechnika pozwoli mi napisać zupełnie nowy temat, nieodpłatnie
    (chociaz nie koniecznie, byle nie zdawać egzaminu rehabilitacyjnego bo
    to bedzie dla mnie znak że ten promotor postawił na swoim). Proszę
    bardzo o szybką radę.

    Adam